Forskellen på P.C. og Onix
Fra : P.C.

Dato : 13-03-03 10:43

Hi
Forskellen er at P.C. er forælder til et handicappet barn og står midt i kampen
for sit barns fremtid, med de elendige tilbud der er og den elendige
fremtidsudsigt der er på hele det autistiske område hvor uvidenhed fører til at
kommunerne gennemtvinger uhensigtsmæssige "enkeltintegreringer" som intet hensyn
tager til børnenes handicaps.
--------- Koster det penge eller har den lokale PPR ikke rådighed over tilbud,
så tilbydes de unge hellere en førtids og tilbydes at sejle i deres egen sø,
foruden at kommunerne altså som du kan læse i andre treads om DUKH og
kommunernes drømme om at ansætte flere folk.
P.C. har passet sit eget barn gennem 15 år og det mener ONIX på det nærmeste er
P.C. egen "skyld" fordi P.C. er jo så utaknemmelig over at kommunalfolk har
gjort det til deres opgave at have en moralsk mening om P.C.
Og som ONIX skriver så er det jo handicapfamiliernes egen skyld hvis de bliver
skidt behandlet ; ------- de kan jo bare lade være med at brokke sig.
ONIX vil ikke være sin egen mail addresse bekendt , den er nemlig fake hvorimod
P.C. kæmper mod uduelige kommunalfolk der hellere vil ansætte endnu en kollega,
end at det utænkelige skulle ske, at en lovmedholden bevilging skulle gå igennem
..
Ikke også ONIX.
P.C.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-03-03 11:26

Kære PC,

Gider du ikke godt stoppe dine angreb på alt og alle der ikke lige mener det
samme som dig. Jeg synes faktisk at du med dine indlæg ødelægger den ellers
(for usenet) unikke gode tone i denne gruppe

Med venlig hilsen

Peter

Fra : P.C.

Dato : 15-03-03 17:36

Hi

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme som dig. Jeg synes faktisk at du med dine indlæg ødelægger den ellers
> (for usenet) unikke gode tone i denne gruppe

Jeg taler om konkrete problemer for forældre med handicappede børn, ONIX går ind
og taler om alt muligt andet og i sit "forsvar" går han ikke i rette, men
begynder at gå off-topic, hvorimod jeg holder mig til handicap såørgsmål.

P.C.
Nice talking to you