Tætning mellem dæk og skrog
Fra : Søren Gunni

Dato : 12-03-03 09:47

Hej derude!

Så nærmer sig tiden hvor båden skal i vandet.

Jeg havde sidste sæson problemer med at båden tog lidt vand ind omkring
enten en af søgelænderfødderne el. også er samlingen ml. dæk og skrog ikke
er helt tæt.
Det skal jeg til at have lokaliseret.

Men hvad er bedst til at tætne med i de 2 tilfælde? Umiddelbart har jeg
læst mig til Sika 29, men vil gerne høre jeres mening! Skidtet er jo ikke
helt billigt

Og hvis problemet er ml. dæk og skrog, hvad bruger man så til at rense
resten af den gamle filler af med ? (efter selvfølgelig at have fjernet det
man nu kan komme til)

På forhånd tak!

Søren
--