Vred canadisk kat (avis-artikel)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-03-03 19:04

http://www.canada.com/vancouver/news/story.asp?id=%7BBD9CA3A5-134A-4C70-9262
-60B27DE7A8FF%7D

min datter sendte mig denne link, under den skrev hun bare at jeg skulle
feje gulvet *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : Niels Peter

Dato : 13-03-03 19:14

Marianne Hellemose wrote:

> [...]
9262
> -60B27DE7A8FF%7D
>
> min datter sendte mig denne link, under den skrev hun bare at jeg

Endnu en god grund til ikke at være hysterisk med rengøringen

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-03 19:15

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> -60B27DE7A8FF%7D
>
> min datter sendte mig denne link, under den skrev hun bare at jeg skulle

HAha meget morsomt måske ikke lige for de implicerede...
for os andre har jeg fået et kort link som er mere brugervenligt..

http://makeashorterlink.com/?S12B23BC3

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-03 19:33

Henrik Pedersen wrote:

> HAha meget morsomt måske ikke lige for de implicerede...
> for os andre har jeg fået et kort link som er mere brugervenligt..
>
> http://makeashorterlink.com/?S12B23BC3

Jeg kan se du bruger GNUS... og godt for det da

For jer andre, der har solgt jeres sjæl Djævelen og er blevet tvunget
til at anvende Outlook Express et al, har jeg prøvet at poste den
oprindelige artikel i dk.test i en ændret udgave.

Linket er der tre gange:
Som det oprindelig blev sendt, linien/linket samlet af mig samt endelig
som nr. 2, blot med <> omkring.

Min pointe: brug en ordentlig nyhedsklient og slip for besværet med
Outlook Express.

Hvis det ikke er muligt....
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

NB
Jeg er ikke religiøs, hverken kirkeligt eller på anden måde.
Derfor skal min brug af termen "Djævelen" betragtes som metaforisk.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Frederiksen

Dato : 13-03-03 21:54

> Jeg kan se du bruger GNUS... og godt for det da

?? Hvad mener du med det?

> Min pointe: brug en ordentlig nyhedsklient og slip for besværet med
> Outlook Express.

Hvad er en ordentlig nyhedsklient, og kan det så også håndtere mails, eller
ender man med to programmer?

Mvh Maria

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-03 22:41

Frederiksen wrote:

> ?? Hvad mener du med det?

Jeg mener at det at man bruger GNUS (en nyhedslæser) er en God Ting (tm).
Det viser f.eks. at der sandsynligvis er truffet et bevidst valg af
program på et tidspunkt, da jeg ikke kender til nogen systemer hvor GNUS
er standard.

> Hvad er en ordentlig nyhedsklient, og kan det så også håndtere mails, eller
> ender man med to programmer?

Det er vel en smagssag.

Jeg bruger selv Mozillas Messenger 1.2.1 på Linux, men den findes også
til Windows (og så får du en herrefed browser med i købet .
Den håndterer både post og nyheder.

Hent den til Windows her:
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla1.2.1/mozilla-win32-1.2.1-installer.exe>.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-03-03 00:14

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> writes:

> Jeg kan se du bruger GNUS... og godt for det da

Ja helt bestemt en uovertruffen newsreader mmm som også gives til
windoze for dem som lider af pingvin-forskrækkelse..

> Hvis det ikke er muligt....
> Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
> http://flash.to/oe-quotefix/

Viser også smileys som de skal/bør vises...

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 14-03-03 13:39

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e70c833$0$32008$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> -60B27DE7A8FF%7D
>
> min datter sendte mig denne link, under den skrev hun bare at jeg skulle

Ah, godt jeg så godt som aldrig gør rent *G*

Og er der mon nogen, der undrer sig over over, at det _selvfølgelig_ er en
tortie...

MVH Mette