Hjem søges.
Fra : M. Jørgensen

Dato : 13-03-03 07:56

Vi søger et rigtigt godt hjem til Tarkan, som er en dejlig hankat på næsten
1 år. Tarkan er tigerstribet, med grønne øjne, han er en smuk og stærk kat.
Grunden til at vi skal af med ham, er fordi vores datter har fået allergi.
Du vil få en dejlig selvstændig kat, som både kan være inde og udekat.
Skulle dette have din interesse kon takt mig da venligst her i gruppen.
Vi bor i Odense.

Fra : Majer

Dato : 13-03-03 17:36

"M. Jørgensen" <zulu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi søger et rigtigt godt hjem til Tarkan, som er en dejlig hankat på
næsten
> 1 år.

Hejsa!

Jeg kan desværre ikke hjælpe med at aftage din kat, men jeg kan hjælpe dig
med et link, til en hjemmeside der hjælper med at formidle kontakt for
voksne katte der skal omplaces.

www.vildkat.dk

Held og lykke med det

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Peugeot Rallye til salg)

Fra : M. Jørgensen

Dato : 13-03-03 19:31

Tak for hjælpen Majer. Jeg har lige sendt en mail til dem.