Crufts på tv i maj
Fra : showdogs.dk

Dato : 12-03-03 21:31

Hej
Efter fra forhåbentlig pålidelig kilde, så sender Animal Planet en
udsendelse fra Crufts d. 10. maj. Bedre sent end aldrig.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Freedom

Dato : 12-03-03 22:05

"showdogs.dk" <red@showdogs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter fra forhåbentlig pålidelig kilde, så sender Animal Planet en
> udsendelse fra Crufts d. 10. maj. Bedre sent end aldrig.

Ja, men det er sådan at vi ikke ser det samme i Danmark som i UK, da det var
der sidste år var det ikke her i DK;((( Men man kan da håbe det er blevet
anderledes, jeg kontaktede dem sidste år og brokkede mig, det eneste jeg fik
ud af det var reklame;((

Iben

Fra : showdogs.dk

Dato : 12-03-03 22:41

Hej
ja det kender jeg godt.....troede også jeg skulle se det sidste år, men
nej......
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 12-03-03 22:28

> Efter fra forhåbentlig pålidelig kilde, så sender Animal Planet en
> udsendelse fra Crufts d. 10. maj. Bedre sent end aldrig.
> [...]

Jubiii... er der nogen der vil optage til mig hvis jeg sender bånd? Faderen
til min forhåbenlig kommende hvalp (kryds fingre for at der fødes min. 6
tæver! klarede sig brand godt der! (JWW-02 Moonstruck Daredevil)

Rinnie Ilsøe

Fra : showdogs.dk

Dato : 12-03-03 22:47

Hej
Ja han klarer sig rimelig godt den hund håber du fårdin hvalp. Satte
lige et billede ind af ham fra verdensudstillingen på vores Crufts sider.
Håber at få et af ham fra Crufts.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Musen

Dato : 13-03-03 20:13

> [...]
> Efter fra forhåbentlig pålidelig kilde, så sender Animal Planet en
> udsendelse fra Crufts d. 10. maj. Bedre sent end aldrig.

Nu spørger jeg måske rigtig dumt, men hvad er Crufts??

/Musen

Fra : showdogs.dk

Dato : 13-03-03 22:26

Hej
Næ, det er ikke at spørge dumt, hvis man ikke ved hvad det er. Crufts er en
kæmpeudstilling (ca. 22.000 deltagere i år) der foregår i England. Alle
hunde der er med skal kvalificere sig, så der er meget prestige i
deltage..og selvfølgelig gerne vinde.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-03-03 17:23

> [...]
> kæmpeudstilling (ca. 22.000 deltagere i år) der foregår i England. Alle
> hunde der er med skal kvalificere sig, så der er meget prestige i

Hvordan foregår det kvalifikation egenlig?

Rinnie