hjemmeside test :-)
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-03-03 19:37

Hejsa Igen

har fået lavet så meget af vores Newfoundlænder hjemmeside at i kan lure med
hvis i vil

http://home19.inet.tele.dk/silverheart/gulliverside/gulliverindex.html

MVH
Sanne Schmidt
http://www.silver-heart.dk

Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 12-03-03 19:44

Hej Sanne

Den er super flot og Gulliver er jo bare skøn, er jo en af de heldige der
har mødt den dejlige bamse

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-03-03 19:53

"Gitte S. Eriksen & Claus Jensen" > Den er super flot og Gulliver er jo bare
skøn, er jo en af de heldige der
> har mødt den dejlige bamse

Taaaaak Gitte

Hilsen Sanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-03-03 20:02

> [...]
> Hejsa Igen
>
> har fået lavet så meget af vores Newfoundlænder hjemmeside at i kan lure

Hej Sanne

Jeg fandt garnet, hvor har du lagt strikkepindene, hvis du ikke hjælper lidt
til, får jeg aldrig strikket det køleskab

M.V.H.....Benny..

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-03-03 20:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3e6f84fa$0$52101> >
> Hej Sanne
>
> Jeg fandt garnet, hvor har du lagt strikkepindene, hvis du ikke hjælper
lidt
> til, får jeg aldrig strikket det køleskab

AAAA hva ????????

MVH Sanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-03-03 23:50

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e6f84fa$0$52101> >

> lidt
>

> AAAA hva ????????
>
> MVH Sanne

Var det ikke alt det sorte garn, du skulle have strikket om . Men
bortset fra det, ligner det en førsteklasses fodvarmer.

M.V.H....Benny..

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 13-03-03 07:21

> Var det ikke alt det sorte garn, du skulle have strikket om . Men
> bortset fra det, ligner det en førsteklasses fodvarmer.

Okay jeg børster en del underuld af ham hver gang, gemmer det gerne til dig
så kan du få en newfie sweater, det er der nok ikke mange der har

V.H Sanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-03-03 12:10

> [...]
dig
> så kan du få en newfie sweater, det er der nok ikke mange der har

Hej igen Sanne

Ja han ser dejlig ud, det er noget man kan savne, når man selv er vild med
Sct. Bernhard. Selvom de sommetider kan være irriterende. Min den første,
altså ham den Megastore klyner, kun 110 Kg hund, kunne snige sig op i
sengen, så stille, så ingen opdagede noget, liste dette store korpus, ind
mellem mig og konen, med benene helt oppe under sig. Så strakte han lige
benene, og da han altid havde ryggen mod konen, gæt hvem der så lå på
gulvet, og lignede et stort spørgsmålstegn

M.V.H....Benny..

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 13-03-03 12:22

> [...]

> benene, og da han altid havde ryggen mod konen, gæt hvem der så lå på
> gulvet, og lignede et stort spørgsmålstegn

Hej igen igen

Ja se der er jo en grund til vores ikke kommer i sengen*griner* jeg har i
forvejen 6 katte der ligger der helst på mig skal jeg så også have 65 kg
hund, selv om jeg tror det ville være far
han ville skubbe ud
M.V.H Sanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-03-03 13:02

> [...]
> forvejen 6 katte der ligger der helst på mig skal jeg så også have 65 kg
> hund, selv om jeg tror det ville være far

He He....Ja vi stakkels mænd er sltid skubbet ud på et sidespor

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-03 16:56

Thu, 13 Mar 2003 12:09:48 +0100, Benny Mortensen wrote:

> [...]
>benene, og da han altid havde ryggen mod konen, gæt hvem der så lå på
>gulvet, og lignede et stort spørgsmålstegn

<TOPGAG>...Der startede du lige min indre video!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com/ webmaster@***sonpet.com
Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-03 02:21

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\
> Der roder endnu, og finder du fejl, /|o o|\

Hej Sonja

Ja det så sikkert også komisk ud, sikket et held der var mørkt

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 24-03-03 09:03

Sun, 23 Mar 2003 02:21:28 +0100, Benny Mortensen wrote:
>"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev...

>Ja det så sikkert også komisk ud, sikket et held der var mørkt

Hihihi...Man sku' ha' været en flue på væggen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-03-03 20:46

Hej Sanne!
Hvor er han bare skøn! Glæder mig til at se ham rigtigt en dag,
når vi bliver INVITERET!!! *G*

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk
KILLINGER VENTES I UGE 15!!!

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-03-03 21:59

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sanne!
> Hvor er han bare skøn! Glæder mig til at se ham rigtigt en dag,
> når vi bliver INVITERET!!! *G*

Det er du her med en dag hvor det passer jer bedst.-)
Du er Jacob er da velkommen

Hilsen Sanne

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-03-03 11:09

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> mumbled something in

> Hejsa Igen
>
> har fået lavet så meget af vores Newfoundlænder hjemmeside at i kan lure
> med hvis i vil

Det er da ikke en hund. Det er en langhåret hest

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk