Nu er det forår
Fra : Anet

Dato : 13-03-03 13:12

Jeg har lige været ude at ride på to af mine heste. Det var bare skønt kan I tro. Det er ligesom at solen varmer godt og hestene er
lidt ekstra friske i det......Nu var jeg også lidt træt af alt det kulde og frostvejr efterhånden.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : john lundsgaard

Dato : 13-03-03 13:54

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
I tro. Det er ligesom at solen varmer godt og hestene er
> lidt ekstra friske i det......Nu var jeg også lidt træt af alt det kulde

Vi indledte udendørs ridesæsonen igår Juhuuu.

Katrine og jeg var på tur i solnedgangens lange stråler, det var en nydelse
for hest og menneske.

Guuuud nu er jeg næsten poetisk - undskyld.

Hilsen John

Fra : Liz B.

Dato : 13-03-03 20:26

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige været ude at ride på to af mine heste.

Hvordan i alverden klarer du det.............?

Hilsener Liz

Fra : Anet

Dato : 14-03-03 00:28

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:b4qm11$dll$1@sunsite.dk...

> "Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan i alverden klarer du det.............?
>
> Hilsener Liz

>(klip)

Først en tur på den ene hest og så en tur på den anden hest. På den ene tur
havde jeg faktisk den tredje hest med som håndhest....

~Hilsen
Annette~

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 13-03-03 20:34

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Jeg har lige været ude at ride på to af mine heste.

Surt! Så godt hvor fint vejret var, men har stået hele dagen og
slagtet grise og puttet små poser i fryser. Havde udsigt til hestene
som benede rundt udenfor uden dækken og teede sig som om det var
forår.

Men i morgen får den en på hatten.
Væddeløb med to piger på 11 og 12 år )))

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 13-03-03 21:44

On Thu, 13 Mar 2003 20:33:47 +0100, Ole Braad-Sorensen
<braadso@soholm.com> wrote:

>Men i morgen får den en på hatten.
>Væddeløb med to piger på 11 og 12 år )))

   I morgen står den på løsgørende bevægelser i skridt -
heldigvis ligger banen ikke længere under vand =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 13-03-03 23:59

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> wrote in message

> [...]
> slagtet grise og puttet små poser i fryser. Havde udsigt til hestene
> som benede rundt udenfor uden dækken og teede sig som om det var

Brugte det meste af mandag og tirsdag på - med håndkraft - at fjerne, hvad
jeg vil skyde på var ca. 1,5 ton madras i hestestalden (60 trillebørslæs),
mens hestene undrede sig over, at de ikke kunne komme ind. Ja, når de ikke
lige tonsede rundt og lavede forårsballade. Nøj, det var hårdt. Men rart med
en frisk bund!

> Men i morgen får den en på hatten.

Ja, det fik den så lidt i dag; gik en lang, lang tur med min gamle hoppe i
det fine vejr. Hun har jo fået lov at hvile på laurbærene siden oktober, så
jeg måtte finde ud af, hvor meget hun egentlig kan klare, men det gik nu
rigtigt fint (med undtagelse af alle de sædvanlige pauser, hvor jeg måtte
vriste hende ud af græsrabatten). Nå, da vi så langt om længe kom til skoven
var der jo pludselig koldt pga. skyggen. Men så hoppede jeg da bare op på
ryggen af hende og fik varmen, mens hun gik og græssede. Megahyggeligt! Og
så gik vi hjem igen og fik lidt mere til mavsen.

> Væddeløb med to piger på 11 og 12 år )))

Lyder spændende. Fortæl hvordan det gik, ikke!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen