Hvornår kan guldfisk flyttes?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-03 13:13

Jeg vil sløjfe den lille havedam vi har i vores have.
Den indeholder noget i retning af 20 guldfisk i størrelsen 5-20cm.

Hvornår er det forsvarligt at påtænke at flytte dem til et nyt hjem?
Hvor varmt skal vandet være?
Er der en nem måde at fange sådan nogle guldfik på?

Min erfaring ligger mest i at fange maller i akvariet i stuen

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 13-03-03 18:46

Jeg ved ikke hvornår man kan sige det er forsvarligt, men deres
dvalefunktion stopper når vandet når cirka 10 grader. Så herefter bør det i
hvert fald være sikkert.

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk