Spandpumpe
Fra : --+ smolfen +--

Dato : 12-03-03 09:14

Hej jeg overvejer at købe en spandpumpe, men den skal jo selvføldig ikke
koste en herregård, og samtidig skal den kunne en masse, da jeg har mange
fisk i mit akvarie det er et 325L med ca 30 Plattyer, 2 Pangasiuser, 1
Gibbiseps malle 40 Cm, 1 L135 14 Cm, 1 L121 10Cm, 2 Xenoncaraer, og 5 jeg
tror er sommerfugle chiklider.

Jeg har bundfilter på og en fluvad 4+ pumpe men jeg synes ikke rigtig at den
gør arbejdet ordentligt, så derfor ville jeg høre jer om i har nogle gode
forslag til en billig, men god spandpumpe

på forhånd tak

Fra : Peter Henriksen

Dato : 12-03-03 19:29

Hej