[dk.fritid.filateli] Flotte kuverter
Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 12:28

Hej,

Ja, det vælter ud af mig i dag...

En af mine franske kontakter glæder jeg mig altid til at modtage post
fra, da han altid sender sine breve i nogle utroligt flotte kuverter
(så snart jeg får min scanner til at samarbejde, så vil jeg lægge
nogle billeder på nettet). Det er noget ganske andet end de C65 og C5
kuverter vi andre bruger.

Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan købe disse flotte sæt
med kuverter? Jeg har forsøgt mig på søgemaskinerne, men uden større
held.

Den kære franskmand kunne ikke hjælpe mig, men fortalte mig at
posthusene og turistforretningerne i Frankrig sælger dem i stor stil.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Jensen & Nielsen

Dato : 11-03-03 13:39

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev

> [...]
> fra, da han altid sender sine breve i nogle utroligt flotte kuverter
>
> Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan købe disse flotte sæt

Jeg ved hverken hvordan de ser ud eller hvor man kan købe dem,
men hvis du har et nogenlunde godt grafikprogram og lidt fantasi,
kan du jo selv lave nogen.
Mon ikke modtageren ville sætte _meget_ stor pris på en kuvert
som der er lagt lidt arbejde i. Især hvis den illustrerede ting som er
typiske for Danmark.
Det kan jo ende med at folk begynder at samle på dine kuverter.

Ann

Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 13:55

On Tue, 11 Mar 2003 13:39:21 +0100, "Jensen & Nielsen"
<sempernospam@get2net.dk> wrote:

> [...]
> typiske for Danmark.
> Det kan jo ende med at folk begynder at samle på dine kuverter.

Det ville i samme omgang indebære at jeg skulle investere i en printer
der var i stand til at udskrive i en kvalitet andre ikke ville væmmes
over, men det er en helt anden historie

Jeg takker for inputtet.