[dk.fritid.filateli] Indstiksbøger
Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 09:52

Hej,

Jeg er hurtigt blevet klar over, at hvis jeg skal have en chance for
at danne et overblik over min samling, så skal der en hel del
indstiksbøger til, men Leuchtturm koster 'mange' (alt er relativt)
penge i de butikker jeg bor i nærheden af.

Findes der nogle prisbillige indstiksbøger (jeg skal nok bruge en hel
del) med 32 sider (eller større, hvis det findes)? Det er ligegyldigt
om det er med plastic- eller papirholdere. Så længe det er
syrefrit/kemisk rent, så er jeg glad.

Det er lige så meget mine dubletter jeg har i tankerne her. Det med at
have det hele lagret i små poser er utroligt bøvlet når man bytter
mærker med folk fra hele kloden.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Jensen & Nielsen

Dato : 11-03-03 11:32

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev

> [...]
> del) med 32 sider (eller større, hvis det findes)? Det er ligegyldigt
> om det er med plastic- eller papirholdere. Så længe det er

Det er muligt at købe Leuchtturm indstiksbøger meget billigere end
hos den lokale boghandler. Jeg har sendt dig en privat mail med et
eksempel.

Ann

Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 11:55

On Tue, 11 Mar 2003 11:31:48 +0100, "Jensen & Nielsen"
<sempernospam@get2net.dk> wrote:

> Det er muligt at købe Leuchtturm indstiksbøger meget billigere end
> hos den lokale boghandler. Jeg har sendt dig en privat mail med et
> eksempel.

Jeg takker mange gange for tippet. Nogle gange kan man bare ikke se
skoven for bare træer

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 11-03-03 16:08

Jensen & Nielsen <sempernospam@get2net.dk> wrote in message
> "Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev

> Det er muligt at købe Leuchtturm indstiksbøger meget billigere end
> hos den lokale boghandler. Jeg har sendt dig en privat mail med et
> eksempel.

Må vi andre også høre om fidusen?

Mette

Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 16:24

On Tue, 11 Mar 2003 16:07:58 +0100, "Ann Mette Heindorff"
<amhstamps@adr.dk> wrote:

> Må vi andre også høre om fidusen?

Jeg ved ikke lige hvad reglerne er for reklamer for firmaer her i
gruppen, men jeg chancer den.

Amagerbro Frimærker har et tilbud på 3 indstiksbøger med 64 hvide
sider til 315 kr. + porto.

http://www.amagerbrofrimaerker.dk/Album.html

Jeg har fundet ud af at Nordfrim har et lignende tilbud på 3
indstiksbøger med 64 sider (ved ikke om de er sorte eller hvide) til
350 kr. + porto

Det er i hvert fald noget der gør mig i stand til at øge min
lagerkapacitet til nogle helt andre priser end hos boghandleren.

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 11-03-03 17:04

Lars Wiberg <lw@#nospam#c.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er i hvert fald noget der gør mig i stand til at øge min
> lagerkapacitet til nogle helt andre priser end hos boghandleren.

Tak skal du have, Lars. Ja, det er også noget andet end hvad
jeg er vant til ... ;)

Mette
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477

Fra : Allan Melamed

Dato : 13-03-03 01:50

> [...]
>
> Det er i hvert fald noget der gør mig i stand til at øge min
> lagerkapacitet til nogle helt andre priser end hos boghandleren.

Jeg har lige været inde på Nordfrims hjemmeside og set at de har et
endnu bedre tilbud. 3 stk 48 siders indstiksbøger til 199 kr.