[dk.fritid.filateli] Manko og mankolister
Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 06:51

Hej,

Det kan godt være det virker som et komplet åndssvagt spørgsmål, men
hvad betyder ordet 'Manko' egentlig?

Nu er jeg ikke lige ejer af et leksikon eller en ordbog med
beskrivelser, så det virkede meget nærliggende at spørge her

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Jensen & Nielsen

Dato : 11-03-03 08:28

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev

> Det kan godt være det virker som et komplet åndssvagt spørgsmål, men
> hvad betyder ordet 'Manko' egentlig?

Det betyder underskud eller mangel.

Ann

Fra : Lars Wiberg

Dato : 11-03-03 09:07

On Tue, 11 Mar 2003 08:28:08 +0100, "Jensen & Nielsen"
<sempernospam@get2net.dk> wrote:

> Det betyder underskud eller mangel.

Ja, så fik jeg da også lært noget i dag :)