[dk.fritid.filateli] Frimærkeaktiviteter i~
Fra : Lars Wiberg

Dato : 10-03-03 22:21

Hej alle,

Jeg søger med lys og lygte efter nogle filatelister i det nordjyske,
særligt i Hjørring området (evt. Brønderslev, Sæby, Hirtshals, Sindal
og andre nære byer). Klubben i Hjørring ved jeg ikke ret meget om - i
hvert fald er mine elektroniske henvendelser til dem ikke blevet
besvaret (har lige sendt endnu en e-post afsted til dem).

Hvis der er nogen ude i det ganske (Nordjyl)land vil have en ny mand
ind i varmen, så henvend jer endelig til mig.

Til jer der ikke lige bor i mit område, så kan det være i måske kender
nogen heroppe, så hold jer endelig ikke tilbage.

Det er så uendeligt kedeligt at være alene om en hobby. Jeg savner
nogen at se op til, blive beriget med uanede mængder visdom og en
hulens masse gode råd Og så vil jeg selvfølgelig også gerne drikke
en kop kaffe (ikke i nærheden af mærkerne - alt kan ske).

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Toke Nørby

Dato : 10-03-03 22:38

Lars Wiberg <lw@#nospam#c.dk> wrote:

> [...]
>hvert fald er mine elektroniske henvendelser til dem ikke blevet
>besvaret (har lige sendt endnu en e-post afsted til dem).

Jeg vil give de nordjyske klubber et venligt spark her i kommende
weekend ("Svendborg på Mærkerne").

Danmarks Filatelist Forbund har over hele landet en række
kontaktpersoner, som man kan henvede sig til og som er behjælpelige
med at sætte folk i forbindelse med klubberne. Du kan derfor roligt
henvende dig til den nordjyske kontaktmand:

kontaktnordjyl@danfil.dk
Jørgen Jensen
Vangen 97, 1. tv
9400 Nørresundby
Tlf. 98 17 49 85

Sig gerne, at jeg har sendt dig - det er dog ikke sikkert, at det
hjælper

>Hvis der er nogen ude i det ganske (Nordjyl)land vil have en ny mand
>ind i varmen, så henvend jer endelig til mig.

Fint!

...snip
> [...]
>hulens masse gode råd Og så vil jeg selvfølgelig også gerne drikke
>en kop kaffe (ikke i nærheden af mærkerne - alt kan ske).

(Hvad med at komme til Århus? ;)

Nej, Lars, prøv først vor kontaktmand. Jeg skal nok give et
hjørringmedlem et spark her i weekenden.

For øvrigt, Se på denne liste http://www.norbyhus.dk/dklist.htm
Det kunne jo være, at du (eller I andre) kunne finde lidelsesfæller.
Ham fra Hjørring hedder Seitzberg. Han er dog ikke formand for
klubben.

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Lars Wiberg

Dato : 10-03-03 22:57

On Mon, 10 Mar 2003 22:38:15 +0100, Toke Nørby
<Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:

> Jeg vil give de nordjyske klubber et venligt spark her i kommende
> weekend ("Svendborg på Mærkerne").

Spark nu ikke for hårdt - man sidder jo meget ned når man fifler med
frimærker

> [...]
> med at sætte folk i forbindelse med klubberne. Du kan derfor roligt
> henvende dig til den nordjyske kontaktmand:

Det vil jeg da straks gøre. Det er nok lidt sent at ringe til ham nu,
så jeg må hellere skrive en e-post til ham i stedet

> Sig gerne, at jeg har sendt dig - det er dog ikke sikkert, at det
> hjælper

Man ved jo aldrig. Om ikke andet, så har han sikkert noget sladder

> (Hvad med at komme til Århus? ;)

Jeg ville faktisk gerne kigge forbi Århus klubben, men ugentlige besøg
vha. DSB vil nok køre mig ned økonomisk

> Nej, Lars, prøv først vor kontaktmand. Jeg skal nok give et
> hjørringmedlem et spark her i weekenden.

Helt i orden.

> [...]
> Det kunne jo være, at du (eller I andre) kunne finde lidelsesfæller.
> Ham fra Hjørring hedder Seitzberg. Han er dog ikke formand for

Jeg skriver til Svend med det samme og ser hvad der sker.