Forslag til firmaarrangement søges
Fra : Jan

Dato : 10-03-03 21:44

Hejsa

Jeg er i et firma hvor vi skal arrangere en fest/udflugt/overnatning - ja et
eller andet her i juni eller august måned.
Det hele skal være med ægtefæller og vi regner med at blive omkring 15
personer ialt.

Er der nogle gode forslag til hvad man kunne lave, vi har prøvet at spille
golf og derefter ud og spise, vi har også bowlet og spist men nu ved vi ikke
helt hvad vi skal finde på.
Vi har overvejet sørup herregård med overnatning osv... - men er bestemt
åben for andre gode ideer.

Vi er i Storkøbenhavn

Mvh
Jan

Fra : Antje Jessen

Dato : 22-03-03 19:35

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> helt hvad vi skal finde på.
> Vi har overvejet sørup herregård med overnatning osv... - men er bestemt

Hejsa,
Det er ret populært at tage ud og køre gokart. Er sikker på at damerne også
ville nyde det. Eller hvad med at arrangere en overlevelsestur? Tage ud og
rappelle f.eks.
Mvh Antje>

Fra : gerd

Dato : 09-05-03 10:00

"Jan" skrev d. 10-03-03 21:44 dette indlæg :
> [...]
vi ikke
> helt hvad vi skal finde på.
> Vi har overvejet sørup herregård med overnatning osv... - men er

Hvad med en kanotur, eller et stjernetræf i en actionpark. For gode
ideer kan du evt. besøge www.playland.dk, som godt nok ligger i Jylland,
men der må vel også være et sådant på Sjælland?

Mvh
Gerd

http://www.kandu.dk/