[filateli]
Fra : Bent Pedersen

Dato : 09-03-03 20:26

Hvor finder jeg gruppen dk.binaer.

Hilsen Bent Pedersen

Fra : Toke Nørby

Dato : 09-03-03 22:05

"Bent Pedersen" <bentped@post4.tele.dk> wrote:

>Hvor finder jeg gruppen dk.binaer.

Hej Bent,
Jeg ved ikke helt, hvorfor du ikke kan se den. Du skal muligvis
indstille din newsreader til at vise ALLE nyhedsgrupperne og så
scrolle ned til dk.binaer - den hedder ikke andet! Når du finder den,
må du kunne subscribere på den som på alle andre grupper, du
subscriberer på. Når du så har sat "flueben" eller hvordan du nu
plejer at gøre, kan du vel sætte din newsreader tilbage til kun at
vise de grupper, du subscriberer på.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er en ørn til Outlook Express, som du
bruger. (Måske en anden kan hjælpe?)

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : amh

Dato : 09-03-03 23:03

Bent Pedersen <bentped@post4.tele.dk> wrote in message
> Hvor finder jeg gruppen dk.binaer.
>
> Hilsen Bent Pedersen

Hej Bent,
du skal gøre præcis som Toke beskriver. Jeg bruger
selv Outlook Express, og det virker.

Mette
--
Ann Mette Heindorff