Navn
Fra : lisbeth

Dato : 09-03-03 16:30

Hej
Jeg mangler et navn til en virksomhed jeg er ved at starte.
Jeg syer tøj til folk, alt slags tøj. Navnet skal symbolisere kvalitet,
noget der er ekstraordinært og stilfuldt.
Jeg ville foretrække et navn på fransk eller engelsk, men dansk kan også gå
an i "nødstilfælde" *gg*
VH lisbeth

Fra : Finn H.

Dato : 09-03-03 17:41

"lisbeth" <dsl90223@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget der er ekstraordinært og stilfuldt.
> Jeg ville foretrække et navn på fransk eller engelsk, men dansk kan også

Excellent

Finn

Fra : lisbeth

Dato : 09-03-03 18:00

> gå
> >

> Excellent
>
> Finn

Tja, jeg synes måske bare det er for originalt. Men jeg vil tænke over det.
VH L

Fra : Toke Nørby

Dato : 09-03-03 18:08

"lisbeth" <dsl90223@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg mangler et navn til en virksomhed jeg er ved at starte.
...snip

THE dress

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : lisbeth

Dato : 10-03-03 17:18

> ..snip
>
> THE dress

Tja måske lidt for kedeligt!

Jeg ved godt jeg er ret vanskelig, men de foreslåede navne fanger mig bare
ikke rigtig, men flere forslag modtages med tak!
VH L

Fra : Henning

Dato : 10-03-03 20:56

> Tja måske lidt for kedeligt!
>
> Jeg ved godt jeg er ret vanskelig, men de foreslåede navne fanger mig bare
> ikke rigtig, men flere forslag modtages med tak!
> VH L

Hvad med: D'un rang èlevè merde

( Undskyld, men det begynde at virke lidt høj-travende)

MVH
Henning

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-03-03 18:16

> [...]
> noget der er ekstraordinært og stilfuldt.
> Jeg ville foretrække et navn på fransk eller engelsk, men dansk kan også

Hejsa,

Hvad med det franske ord for klæde, tissu?

/Renate

Fra : lisbeth

Dato : 10-03-03 17:17

> gå
> >

> Hejsa,
>
> Hvad med det franske ord for klæde, tissu?
>
> /Renate

Tjo jeg synes bare det lyder som engelsk for lommetørklæde så det kan led
misforståes. *g*
VH L

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 10-03-03 20:17

lisbeth <dsl90223@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> noget der er ekstraordinært og stilfuldt.
> Jeg ville foretrække et navn på fransk eller engelsk, men dansk kan også

Hej Lisbeth,
Jeg går ud fra at det er dametøj? Hvad med

- My Fair Lady
- Milady

Mette

Fra : lisbeth

Dato : 10-03-03 21:17

> gå
>
> Hej Lisbeth,
> Jeg går ud fra at det er dametøj? Hvad med

> [...]

Tjo det er vel alt jeg syer, men mest dametøj. Det var nogle gode navne, kan
især godt lide Milady! Mange tak!

Jeg har også selv tænkt lidt på et navn, hvad synes i om "Immortelle", det
er fransk og betyder evighedsblomst!

VH L

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 10-03-03 21:37

lisbeth <dsl90223@vip.cybercity.dk> wrote in message

Lisbeth savner et navn til en virksomhed for syning af dametøj.

> Tjo det er vel alt jeg syer, men mest dametøj. Det var nogle gode navne,
kan
> især godt lide Milady! Mange tak!

Selv tak :)

> Jeg har også selv tænkt lidt på et navn, hvad synes i om "Immortelle", det
> er fransk og betyder evighedsblomst!

Det er også en god ide. Du kunne måske også bruge

- Elegance

Det er både engelsk, fransk og dansk ;) Og i sidste ende
bestemmer du jo selv :)

mvh
Mette

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 11-03-03 06:58

> [...]

> Jeg syer tøj til folk, alt slags tøj. Navnet skal symbolisere kvalitet,
> noget der er ekstraordinært og stilfuldt.

Hvad med:

- Fairy Tale(s)

- Enchanting (el. Enchantment)

- Wonder Wear

- Pretty Woman (el. Lady el. Girl)

--
Gitte

http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : lisbeth

Dato : 11-03-03 18:18

> Hvad med:
>
> - Fairy Tale(s)
>
> - Enchanting (el. Enchantment)
>
> - Wonder Wear
>
> - Pretty Woman (el. Lady el. Girl)
>
> Gitte

Jo det er nogle gode navne alle sammen, jeg skriver dem ned og tænker over
dem, mange tak!
VH L