Fup Eller ????????
Fra : Palle Pil

Dato : 08-03-03 16:59

Jeg vil her gerne spørge sagkyndige, jeg har opsporet et frimærke/mærkat
det forestiller til venstre en one penny black og til højre selveste Hr
Hitler , jeg er vidne om at dette mærke ikke er ægte, men da mine nutidige
oplysninger går på at man i England længe før Hitler kom på frimærke har
fremstillet disse mærker , kan man jo pludselig se at en Hitler-samling med
respekt for sig selv ikke kan undvære et sådan mærke, eller hvad?
Hvem sidder med nøglen til denne sag??????????

--
MVH.
Palle Pil.

http://www.postfuglen.dk

Fra : Toke Nørby

Dato : 08-03-03 18:36

"Palle Pil" <cft10736@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>respekt for sig selv ikke kan undvære et sådan mærke, eller hvad?
>Hvem sidder med nøglen til denne sag??????????

Kan du ikke lægge et scan i dk.binaer? Det kunne lyde som om du har et
parstykke, der blev fremstillet under anden verdenskrig. Jeg er ikke
bekendt med at de skulle være fremstillet længe før Hitler kom på
frimærker.

Meningen var, at falske mærker kunne bruges for at undergrave fjendens
økonomi og efter sigende skulle også Tykland have lavet falske
engelske mærker. Mine ene hjernehalvdel siger mig, at tilsvarende har
Stalin siddet i parstykke med et 2 ½ p blå, men min anden
hjernehalvdel kan ikke bekræfte dette (læs: jeg ved ikke nok om dette
emne).

Men lad os se et scan.
--
Mvh Toke