Filatister!!!
Fra : Tommy Fer

Dato : 28-02-03 17:19

Hej Filatister..

Hvorfor får i ikke oprettet en gruppe til jer selv. I generere ihvertfald en
del trafik her i gruppen

Mvh Tommy Fer

Fra : Lars Wiberg

Dato : 28-02-03 18:04

On Fri, 28 Feb 2003 17:19:09 +0100, "Tommy Fer"
<Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote:

> Hvorfor får i ikke oprettet en gruppe til jer selv. I generere ihvertfald en
> del trafik her i gruppen

Der bliver skam arbejdet på sagen, men man får i bare sådan lige lavet
en gruppe.

Indtil da er dk.fritid det sted filatelisterne skriver, og det kan jeg
ikke se noget galt i. Læs evt. gruppens fundats.

Vi filatelister er så flinke at forsyne emnelinien med [filateli]
eller [dk.fritid.filateli] der, hvis du føler dig stærkt generet, med
sindsro kan bruge til at filtrere vores indlæg fra. Ude af øje, ude af
sind.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Lars Wiberg

Dato : 28-02-03 19:18

On Fri, 28 Feb 2003 18:04:04 +0100, Lars Wiberg <lw@#nospam#c.dk>
wrote:

> [...]
> eller [dk.fritid.filateli] der, hvis du føler dig stærkt generet, med
> sindsro kan bruge til at filtrere vores indlæg fra. Ude af øje, ude af

Jeg læste selvfølgelig forkert - genere og generere er to vidt
forskellige ting - jeg beklager min (på det tidspunkt) svage læseevne.

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-03-03 08:39

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev i en meddelelse

> Der bliver skam arbejdet på sagen, men man får i bare sådan lige lavet
> en gruppe.

Så besværligt er det da vist heller ikke.

> Indtil da er dk.fritid det sted filatelisterne skriver, og det kan jeg
> ikke se noget galt i. Læs evt. gruppens fundats.

Har ALDRIG klaget mig over det... men vidste anyway godt at der var nogen
der ville tage det ilde op.. Typisk

> [...]
> eller [dk.fritid.filateli] der, hvis du føler dig stærkt generet, med
> sindsro kan bruge til at filtrere vores indlæg fra. Ude af øje, ude af

Igen, jeg er ikke træt af jer eller noget, det var faktisk bare en
forespørgsel / oplysning om i var igang med at lave en gruppe, da det ville
være den bedste løsning for alle.

mvh Tommy Fer

Fra : Henning

Dato : 01-03-03 20:49

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse

> Igen, jeg er ikke træt af jer eller noget, det var faktisk bare en
> forespørgsel / oplysning om i var igang med at lave en gruppe, da det
ville
> være den bedste løsning for alle.

Har du hørt om styregruppe og trafik-grundlag/oprettelse
af gruppe?

MVH
Henning

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 28-02-03 19:15

Tommy Fer skrev:

> Hej Filatister..

> Hvorfor får i ikke oprettet en gruppe til jer selv. I generere ihvertfald en
> del trafik her i gruppen

Jeg vil ikke holde med dig i at filatelisterne generer "en del
trafik her i gruppen"!

Gennem lang tid har der ikke været meget trafik i dk.fritid, så
jeg synes det er helt fint med frimærkefolket her.

Så hvis du, Tommy Fer, har et godt fridtidsrelateret spørgsmål,
så skal du såmænd nok blive opdaget mellem frimærkedyngerne

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Toke Nørby

Dato : 28-02-03 22:37

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote:

>Hej Filatister..
>Hvorfor får i ikke oprettet en gruppe til jer selv. I generere ihvertfald en
>del trafik her i gruppen

Jeg ved ikke om det er med vilje, at du skriver: I "genererer" jo en
del indlæg

Det gør vi og du skal selvfølgelig være yderst velkommen i vore rækker
(prøv ikke at bilde mig ind, at du smider de frimærker, du modtager på
breve, i papirkurven

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-03-03 08:36

> Jeg ved ikke om det er med vilje, at du skriver: I "genererer" jo en
> del indlæg

Hmm, ikke at det er til gene for nogen.... Ikke fordi at jeg mener i er off
topic eller noget som helst. Det var faktisk bare ment som en venlig
forespørgsel om i har undersøgt muligheden, da der uden tvivl er trafik
nok...

Har set grupper oprettet på mindre grundlag.

> Det gør vi og du skal selvfølgelig være yderst velkommen i vore rækker
> (prøv ikke at bilde mig ind, at du smider de frimærker, du modtager på
> breve, i papirkurven

wanna bet

Mvh Tommy Fer

Fra : Toke Nørby

Dato : 01-03-03 10:57

> [...]

>topic eller noget som helst. Det var faktisk bare ment som en venlig
>forespørgsel om i har undersøgt muligheden, da der uden tvivl er trafik

Jeg opfatter det også som din venlige tanke - bestemt! og vi får
forhåbentlig mulighed for at flytte væk fra denne gruppe snarest.

...snip

>wanna bet

<gnæk> Tør ikke, men hvis du dumper dine opsprættede (brug papirkniv
og ikke finger!) breve i en kasse og sender den til mig hver gang, du
har tre-fire kilo, betaler jeg gerne det dobbelte af portoen (90 kr.).

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/
Mangler du marginalnumre på lumogent papir?
Eller (også tidlige) FDC fra DK, Gr. og Fr?