[dk.fritid.filateli] Arne Kühlmann Hansens~
Fra : Toke Nørby

Dato : 25-02-03 11:51

Vi har hørt lidt om Slanias mange "jokes" og skjulte budskaber i de
frimærker, han graverer. Vi har faktisk også noget tilsvarende med
vores egen dygtige (min mening) gravør, Arne Kühlmann Hansen, som i
2001 graverede fire smukke øfærge-mærker. De udkom den 2001.11.07 med
følgende motiver: "Bukken Bruse", Fejø, "Ourø", Ourø. "Hjarnø", Hjarnø
og "Barsøfærgen", Aabenraa.

Arne Kühlmann har på hvert af disse mærker indsat et dyr på færgerne
og jeg kunne tænke mig at sætte et styk variant AFA 364x
(katalogværdig omkring 100 kr - så vidt jeg husker!) på højkant og
spørge, om det var:

1. En skibshund?
2. En skibskat?
3. En skibsko? eller
4. En skibsrotte?

For at deltage skal I blot svare her i gruppen, så vil jeg trække lod
blandt de rigtige besvarelser og kontakte vinderen direkte for en
adresse, hvortil jeg kan sende den 364x. Der er ingen "Notarius
Publicus" involveret i denne lodtrækning blandt rigtige besvarelser

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Toke Nørby

Dato : 25-02-03 11:54

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:

Jeg glemte at sige, at jeg lader "konkurrencen" løbe til fredag
2003.02.28 kl. 24.

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : amh

Dato : 25-02-03 12:27

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote in message
> Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:
>
> Jeg glemte at sige, at jeg lader "konkurrencen" løbe til fredag
> 2003.02.28 kl. 24.

Hvor ærgerligt, at jeg har sat slutstreg under mine danske
samlinger efter årtusindskiftet ;)

Faktisk har jeg sidste år sendt Ø-færge sættet ned til Rob V. i
Holland, så måske han vil deltage i konkurrencen ?

Ellers vil jeg senere gøre ham opmærksom på essensen i
konkurrencen.

mvh
Mette
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477

Fra : Toke Nørby

Dato : 25-02-03 19:01

Ha! Jeg tænkte mig vist ikke om, da jeg skrev:

>For at deltage skal I blot svare her i gruppen

for så kan alle jo se jeres svar. Send venligst jeres svar pr. e-mail
til mig i stedet! Toke.Norby@Norbyhus.dk

God jagt!

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Toke Nørby

Dato : 01-03-03 13:21

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:

Jeg vandt selv!! Der var _ingen_, der fandt det rigtige dyr på de fire
øfærge-frimærker fra 2001, så jeg kan oplyse, at det rigtige svar var
2. En skibskat!

(Jeg skulle måske også sådan lige henkastet nævne, at grunden til at
jeg kunne beholde den af mig selv udsatte præmie (AFA 364x) var, at
der _ingen_ besvarelser indkom overhovedet

--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-03-03 13:54

"Toke" == Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> writes:

> [...]

> jeg kunne beholde den af mig selv udsatte præmie (AFA 364x) var, at
> der _ingen_ besvarelser indkom overhovedet

Du har faktisk fået en halv besvarelse her i gruppen

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Toke Nørby

Dato : 01-03-03 17:08

Anders Wegge Jakobsen <wegge@bakkelygaard.dk> wrote:

> Du har faktisk fået en halv besvarelse her i gruppen

Hej Anders,
Du har 100% ret! - Det var nemlig sådan, at da jeg postede min lille
"konkurrence", postede René SAMTIDIG et svar i en anden tråd og i det
svar nævnte han løsningen. Du, og sikkert et par mere, var så heldig
at kunne downloade Renés svar - før jeg pænt spurgte ham om han ville
cancle det. Det gjorde han beredvilligt, men det tog selvfølgelig lidt
tid, inden alle nyhedsserverne fik det fjernet.

Men, jeg kunne jo sende René en halv 364x!