Forsølvet messingtråd
Fra : Lene

Dato : 22-02-03 14:37

Hej allesammen!

Jeg skal bruge noget forsølvet messingtråd (diameter 2 mm).
Jeg synes snart jeg har undersøgt alle muligheder, så nu håber jeg, at I
evt. kunne hjælpe mig.
Hvor kan det købes?

Mange hilsner fra Lene

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 22-02-03 16:05

Lene skrev:

> Jeg skal bruge noget forsølvet messingtråd (diameter 2 mm).
> Hvor kan det købes?

Hvad med Panduro Hobby? De plejer at have alverdens ting og sager.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 22-02-03 16:31

Sat, 22 Feb 2003 14:36:30 +0100, skrev "Lene" <lene@satzone.com> :

>Jeg skal bruge noget forsølvet messingtråd (diameter 2 mm).
>Jeg synes snart jeg har undersøgt alle muligheder, så nu håber jeg, at I
>evt. kunne hjælpe mig.
>Hvor kan det købes?

Kan du ikke bruge forsølvet kobbertråd i stedet ?? Det kan vist fås
mange steder, hvor der sælges materialer til brugskunst og
smykkefremstilling. Jeg ved dog ikke, om du kan få det præcis i den
tykkelse, du skriver.

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Lene

Dato : 23-02-03 19:50

Jo, måske kan jeg bruge forsølvet kobbertråd i stedet for, men jeg er bange
for at det er for blødt. Det skal bruges til armbånd.
MVH Lene

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-03-03 23:30

Lene wrote:

> Hvor kan det købes?

Har du kigget her:

http://www.creativcompany.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11034

De har ALT. Med god og hurtig levering.

--
Venlig hilsen Mette

Fra : Lene

Dato : 06-03-03 11:55

Hejsa Mette!
Tusind tak for tippet.
Har mailet til dem ang. mit spørgsmål og afventer spændt deres svar.
MVH Lene

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 07-03-03 07:54

Thu, 6 Mar 2003 11:55:22 +0100, skrev "Lene" <lene@satzone.com> :

>Tusind tak for tippet.
>Har mailet til dem ang. mit spørgsmål og afventer spændt deres svar.

Ellers kan du prøve hos:

Ravstedhus/Danvirke
Ravsted hovedgade 51
6372 Bylderup-Bov
Tlf: 74 64 76 28
ravstedhus@ravstedhus.dk

De har masser af forskellige materialer til bl.a. smykkefremstilling.