hjælp til udklædning ???
Fra : Jan

Dato : 21-02-03 23:10

Hejsa

Konen og jeg er inviteret til fest hvor vi skal komme udklædte som en musik
kunstner.

Nogen gode råd til hvem man kan klæde sig ud som, uden at det koster en
bondegård men at de andre godt kan se hvem man skal ligne ???

Jan

Fra : Camain

Dato : 22-02-03 00:15

Langt hår og masser af make-up. Dertil noget tøj i indisk inspireret stil,
gerne med farvede bånd over det hele, og alle vil mindes de gode gamle dage
hvor man lyttede til Boy-George

Go' weekend

Jesper B.

Fra : H.O.T

Dato : 23-02-03 12:35

Hvad med dr.hook....

Kan jo bare efterligne dem, fra da de var nøgne under en koncert...*s*

Henrik

---

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-02-03 09:33

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> writes:

> [...]
>
> Nogen gode råd til hvem man kan klæde sig ud som, uden at det koster en
> bondegård men at de andre godt kan se hvem man skal ligne ???

Tina Turner og Michael Jackson. Det kræver bare en masse hårlak og en
meget stram, meget lille kjole og til MJ noget sort skosværte til
håret, et ansigtsbind og noget stramt tøj i rødt og sort og fuld.

Hvis man nu ikke selv er så lille og fiks, kunne Sussi og Leo være en
ide. Find nogle grimme hornbriller og det grimmeste tøj I kan finde,
så skulle den være hjemme.

God fest.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : ha

Dato : 22-02-03 11:24

> Nogen gode råd til hvem man kan klæde sig ud som, uden at det koster
> en bondegård men at de andre godt kan se hvem man skal ligne ???

Gør som Ray Sawyer fra Dr. Hook altid gjorde en gang til koncerter.
Nøgen men med klap for øjet. Billigere kan det vist ikke blive.

mvh
ha