??????
Fra : Tommy Hasen

Dato : 21-02-03 13:35

Hej
Det er et stykke tid siden jeg kiggede ind, så jeg vil lige høre, er
dk.fritid blevet til dk. frimærker ?

Tommy

Fra : Toke Nørby

Dato : 21-02-03 14:13

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote:

>Det er et stykke tid siden jeg kiggede ind, så jeg vil lige høre, er
>dk.fritid blevet til dk. frimærker ?

Næsten! Vi er nogle stykker, der mener, at det er på tide,
at filatelisterne får deres nyhedsgruppe, men indtil vi
(forhåbentlig) får det, hører vores snik-snak hjemme i
dk.fritid. Du er selvfølgelig velkommen til at give dit
besyv med om frimærker

Mvh
Toke

-------------------------------