Fjernstyret truck med styring på alle fire~
Fra : Martin Møller

Dato : 20-02-03 19:58

Hej

Jeg kan ikke rigtigt finde en god gruppe for RC-modelhobby, så jeg
prøver her.

Det drejer sig om en Tamiya Mammoth Dump Truck. Jeg er interesseret i
at høre, om den kan ombygges, så der kommer styring på både for- og
bag-hjul. Så vidt jeg kan se på en byggetegning, jeg har fundet på
nettet, er undervognen stort set symmetrisk i begge ender, så
baghjulene er monteret i samme slags ophæng som forhjulene og derved
kan dreje, og bliver kun forhindret i dette af et lille beslag.

Spørgsmålet er så, om det kan lade sig gøre med lidt fantasi at fjerne
dette beslag og sætte er servo på i stedet for, så man kan dreje
baghjulene.

Man skal nok have samlet sådan en truck selv for at kunne svare på
spørgsmålet, men det håber jeg, at der er nogen her, der har. Jeg er
med i et robotprojekt på min skole og har påtaget mig at afsøge
markedet for køretøjer, der ville kunne bruges til projektet, så jeg
kryder fingre for et hurtigt svar

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Martin Møller

Dato : 23-02-03 12:37

Jeg har nu fået et svar andetsteds, så det er lige meget nu.