[filateli] Eryngium Campestro?
Fra : amh

Dato : 20-02-03 10:14

Er der nogen der ved hvad den ganske uanselige plante
Mandstro (latin: eryngium campestro) hedder på engelsk?
Spørgsmålet er filatelistisk i den forstand, at Albrecht Dürer
har malet denne plante på sit første selvportræt, Frankrig
1980, Michel # 2209. Jeg takker for enhver hjælp :)
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477

Fra : amh

Dato : 20-02-03 10:51

amh <amhstamps@adr.dk> wrote in message
> [...]
> har malet denne plante på sit første selvportræt, Frankrig
> 1980, Michel # 2209. Jeg takker for enhver hjælp :)

Spørgsmålet er allerede besvaret af Martin Hansen, som også
har sendt et billede af planten. Navnet er Field Eryngo. Tak
for hjælpen, Martin.