[dk.fritid.filateli] Adolf - højt på en gr~
Fra : R.K.Jorgensen

Dato : 16-02-03 23:47

Der har været et par indlæg for nyligt om frimærker fra det tredie rige. Jeg
har en lille anekdote i den forbindelse. På et helt almindeligt frimærke
udgivet af vesttyskland i 1960´erne er der nogen der mener at kunne ane
Adolf H. i trætoppen øverst. Og jeg må sige at det ganske rigtigt ser sådan
ud. Med høj hat og overskæg Se billede i dk.binaer.

RKJ

Fra : amh

Dato : 17-02-03 00:22

R.K.Jorgensen <SPAMSPAMSPAMCHICKENANDSPAM_rkj@privat.dk> wrote in message
> [...]
sådan
> ud. Med høj hat og overskæg Se billede i dk.binaer.

:))))))) Den var go' :)
Den synes jeg du skulle poste videre til Jim Kellogg,
som kører Third Reich Group på Yahoo

Og du kan også med sindsro give den videre til rcsd;
mange vil elske den ;)

mvh
Mette
--
Ann Mette Heindorff
DFF # 101155. ATA # 53062-6. CSSG # 477

Fra : Jensen & Nielsen

Dato : 17-02-03 00:22

"R.K.Jorgensen" skrev
> [...]
> Adolf H. i trætoppen øverst. Og jeg må sige at det ganske rigtigt ser sådan
> ud. Med høj hat og overskæg Se billede i dk.binaer.

Jo, men mærket ikke havde været tysk, ville jeg have set
en bedugget herre med kraftigt farvet næse. Sådan en med
krydser i stedet for øjne.
Jeg fik allerførst øje på et spøgelse i den lyse del af træstammen.
Ser I andre også det?

Ann

Fra : Jensen & Nielsen

Dato : 17-02-03 00:25

"Jensen & Nielsen" skrev

> Jo, men mærket ikke havde været tysk...

Der skulle have stået:
Jo, men hvis mærket ikke havde været tysk...

Ann

Fra : Toke Nørby

Dato : 17-02-03 12:47

"R.K.Jorgensen" <SPAMSPAMSPAMCHICKENANDSPAM_rkj@privat.dk> wrote:

> har fundet Adolf H. i trætoppen øverst.

Det er rigtigt! Den dukker op med jævne mellemrum og er til stor moro
for for samlere af "fejl på frimærker". Den findes også på belgieren
Emmanuel Delperdanges MEGET morsomme samling af frimærker med fejl.
Pas på, det er lidt af en tidsrøver, da man simpelthen ikke kan lade
være med at gå hans "samling" igennem! God fornøjelse:

http://users.pandora.be/edelper/genhtm/page3.htm
(Germany 1964 - Hidden Hitler)

Mvh
Toke