HITLER
Fra : Palle Pil

Dato : 15-02-03 15:41

Hej med jer

Mit navn er Palle jeg bor i Frederiksværk i Nordsjælland, min hobby er at
samle Frimærker, fra anden verdenskrig, det er især mærker med Hitler eller
hagekors på, ja alt med hagekors eller et portræt af Hitler, kort, breve,
mærker m.m.

Har du noget du vil bytte, sælge, så kik forbi min hjemmeside.

--
MVH.
Palle Pil.

http://www.postfuglen.dk

Fra : Toke Nørby

Dato : 16-02-03 10:03

"Palle Pil" <cft10736@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg samler på mærker etc. med Hitler eller hagekors
...snip

....og en lille ladning er, som aftalt i vor efterfølgende e-mail-
korrespondance, på vej til dig

Mvh
Toke

-----------------------
Toke.Norby@Norbyhus.dk
http://www.norbyhus.dk/
http://www.begtrupvig.dk/
http://www.vestervang1.dk/

Fra : R.K.Jorgensen

Dato : 19-02-03 23:59

....hentet fra ..stamps.discuss

Worlds largest and most active group about stamps, covers, and postal
history of the Nazi Third Reich (1933-1945). Topics include occupied
countries, Legions, propaganda postcards, revenues and dues stamps,
concentration camp and Holocaust postal history, censored mail,
Fieldpost and POW postal history.

Fra : Palle Pil

Dato : 20-02-03 16:11

TAK FOR FIDUSEN

--
MVH.
Palle Pil.

http://www.postfuglen.dk
"R.K.Jorgensen" <SPAMSPAMSPAMCHICKENANDSPAM_rkj@privat.dk> skrev i en
meddelelse news:3e540cca$0$178$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Henning

Dato : 20-02-03 20:08

"Palle Pil" <cft10736@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> TAK FOR FIDUSEN

Her er en fidus mere:

Du risikerer at løbe ind i store problemer, i andre
nyhedsgrupper, eller for den sags skyld også i
denne gruppe, hvis nogle af petitesse rytterene
får øje på dig, hvis du ikke overholder *standarten*
for at skrive på nyhedsnettet

At svare over det man citerer svarer til at spille
Jeopardy

MVH
Henning

Fra : amh

Dato : 20-02-03 22:02

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:b3392p$gd$1@sunsite.dk...

> [...]
> får øje på dig, hvis du ikke overholder *standarten*
> for at skrive på nyhedsnettet
>
> At svare over det man citerer svarer til at spille

Ja, men i mine øjne kan det godt forsvares, hvis det
man svarer på er alen-langt, og man kun har nogle
ganske få ord som kommentar.

Jeg kender også en petitesse-rytter (ikke på denne
gruppe), som graver gamle meddelelser frem fra
dem der engang har skrevet et indlæg og river dem
det i næsen ved enhver lejlighed -- så sent som igår
blev jeg selv på r.c.s.d. præsenteret for et indlæg
jeg havde skrevet for over et år siden, og som i
øvrigt var uden relevans for mit indlæg i går.

Den slags er brandirriterende, for ikke at sige
temmelig ubehøvlet, men man må nok finde sig
i lidt af hvert fra mennesker, der for enhver pris
skal tiltrække sig opmærksomheden :)

mvh
Mette
--