Quark?
Fra : Jack Frandsen

Dato : 13-02-03 23:07

Hej, jeg søger noget med den der skøre "trold" eller hvad han er. Jeg mener
han hedder quark, eller kvark...? Jeg kan intet finde på nettet! Kan det
passe? Eller kan jeg bare ikke stave hans navn. Findes der nogle videoer på
nettet med ham?

Mvh Jack

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 14-02-03 14:52

Thu, 13 Feb 2003 23:07:00 +0100, skrev "Jack Frandsen"
<gejl@2night.dk> :

> [...]
>passe? Eller kan jeg bare ikke stave hans navn. Findes der nogle videoer på

Han staves Quark (og han er jætte-unge) !!

Har du prøvet at søge vha. www.google.com ??
Det giver tilsyneladende en masse forskellige hits.

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens