Afstand fra central (adsl)
Fra : Brian Lagoni aka. Fi~

Dato : 18-03-01 23:11

Hej Jer derude

Jeg er på en central der ikke er dækket af ADSL og kan derfor ikke bestille.
adsl. ok.

MEn jeg tænkte på om der ikke kunne laves noget fordi jeg bor ikke mindre en
3KM fra en Central der har ADSL dækning.

Jeg har også skrevet til TDC men jeg venter stadig på svar heh. Det er jo
trods alt søndag.

Mvh.

Brian Lagoni

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-03-01 23:16

On Sun, 18 Mar 2001 23:11:03 +0100, Brian Lagoni aka. Fisk wrote:
> [...]
>
>MEn jeg tænkte på om der ikke kunne laves noget fordi jeg bor ikke mindre en
>3KM fra en Central der har ADSL dækning.

Nej - de kobber kabler der ender hos dig ender på en bestemt central, og kan
flyttes til en anden.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-01 23:26

Jesper Skriver skrev:

>og kan flyttes til en anden.

Der mangler vist et "ikke"!
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Brian Lagoni aka. Fi~

Dato : 18-03-01 23:32

Tak

Jeg takker for svaret, Så skal jeg nok ikke regne med adsl nogen sinde heh.
Da vi nok ikke er mere end 200-300 hustande på den central og de fleste er
gamle eller bønder her på landet heh.

Nå ja Så håber jeg da Sonofon laver noget FWA !

Mvh.
Brian

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-03-01 23:41

On Sun, 18 Mar 2001 23:31:46 +0100, Brian Lagoni aka. Fisk wrote:

>Jeg takker for svaret, Så skal jeg nok ikke regne med adsl nogen sinde heh.
>Da vi nok ikke er mere end 200-300 hustande på den central og de fleste er
>gamle eller bønder her på landet heh.

TDK har lanceret at alle centraler får installeret ADSL udstyr inden næste
sommer, så medmindre det blot er et gadeskab, så skulle det komme.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-03-01 23:40

On Sun, 18 Mar 2001 23:25:45 +0100, Lasse Hedegaard wrote:

>Der mangler vist et "ikke"!

Yep ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-01 01:09

18 Mar 2001 22:15:41 GMT, skrev jesper@wheel.dk (Jesper Skriver):

>Nej - de kobber kabler der ender hos dig ender på en bestemt central, og kan
>flyttes til en anden.

Læs lige dit svar igen...

med venlig hilsen
Knud