D-Link 604 og port redirigering - hvordan?
Fra : Henrik Ax

Dato : 13-03-03 01:11

Hvordan laver jeg ip+port redirigering i D-Link 604?

Jeg er interesseret i at mappe
<fast ip>:1234 -> 192.168.0.34:80

Under menupunktet "Virtual Server" er det kun muligt at angive det
offentlige portnummer - ikke det private.

Dette kan lade sig gøre på den amerikanske 604 model (ifølge manualen).
Flere personer (bl.a. i denne nyhedsgruppe) har ytret at den amerikanske
model er baseret på "gammel" hardware. Det er derfor vel sagtens også være
muligt at lave port-redirigering på den europæiske 604'er - men hvordan?

mvh Henrik

Fra : Henrik Ax

Dato : 14-03-03 15:56

"Henrik Ax" <a@b.c> wrote in message
> Hvordan laver jeg ip+port redirigering i D-Link 604?
>
> Jeg er interesseret i at mappe
> <fast ip>:1234 -> 192.168.0.34:80

Jeg sendte også spørgsmålet til D-link's support i Danmark og fik hurtigt
svaret:

" DI-604 kan ikke redirekte IP & Porte, og ifølge min manager vil den
desvære aldrig komme til det."

Pokkers!
Kan nogen anbefale en anden router som kan redirigere porte (gerne i samme
lave prisklasse) ?
TDC's LinkSys router kan vist, men den fungerer ikke med VPN software fra
Check Point Software.

mvh Henrik

Fra : jens

Dato : 16-03-03 09:13

"Henrik Ax" <a@b.c> skrev i en meddelelse news:3e71ed76$1@news.wineasy.se...
> [...]
> lave prisklasse) ?
> TDC's LinkSys router kan vist, men den fungerer ikke med VPN software fra

Level One fbr1403tx/1402tx kan redirecte ekstern port til anden intern
port.......

mvh Jens