Printning af PDF til forskellige trays.
Fra : Kasper Hartwich

Dato : 13-03-03 15:54

Jeg har til udskrivning af faktura'er brugt MITData.com's aspEasyPDF, og
generer nogle pæne faktura'er.

Jeg har som den første side på alle mine faktura'er et girokort.

Nu er det sådan at jeg gerne ville kunne printe flere faktura'er ud
samtidig, og har derfor papir med girokort i bakke 1 og papir uden i bakke
2.

Jeg vil nu gerne have min PDF til selv at kunne fordele papirene.

PDF kan, så vidt jeg ved, ikke selv gøre det, modtsat postscript.

Nogle der har nogle idéer? Jeg har overvejet om der ikke findes et program
der kan søge efter noget bestemt i en PDF og så sortere det ud fra det. En
anden løsning er at lave et udtræk over sidenumre på hvilke sider girokortet
skal være, og så på en eller anden måde parre de dat aop imod hinanden.

Nogle idéer?

Kasper

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 13-03-03 19:29

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> wrote in message

> Nogle idéer?

Desværre ikke - men måske der er nogen der har hvis du prøver i
news:dk.edb.tekst ...