DNS server hos TDC?
Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 13-03-03 21:59

Hej Gruppe,

Hvis man har ADSL hos TDC, hvad er så nogle gode DNS servere? Jeg bruger
nettet igennem en router, som jeg er forbundet trådløs med, jeg kan dog kun
tilgå nettet, når jeg sætter en dns server op, men den nuværende jeg har er
en gammel en fra stofanet, og den virker ikke særlig godt efter min mening..
Er der en liste med TDC venlige man kan bruge?

mvh
Lasse

Fra : MJ

Dato : 13-03-03 23:08

"Lasse Engel Pedersen" <l_ep@hotmail.com> wrote in message
> [...]
mening..
> Er der en liste med TDC venlige man kan bruge?

Man kunne måske forstille sig at TDC var et tilpas stort firma til at de
havde deres egne DNS servere. Fik du ikke et fint ark der indeholdte sådanne
oplysninger? Jeg ved det ikke, jeg har aldrig haft TDC internet. Men jeg
fandt da et
dokument(http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/bredbaand/online_hja
elp/4_6tilkobling/InstallationsGuide%20ISDN%20Siemens%20Speedstream.pdf) ved
hjælp af deres Online Hjælp (http://www.teledanmark.dk/menu/sm2542.htm)

farveller

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 13-03-03 23:34

> [...]
> elp/4_6tilkobling/InstallationsGuide%20ISDN%20Siemens%20Speedstream.pdf)

Takker for hjælpen, jeg var ikke selv i stand til at finde noget på deres
side, og google kunne heller ikke hjælpe mig desværre...

mvh
Lasse

Fra : J. Carsten Andersen

Dato : 14-03-03 10:11

Lasse Engel Pedersen skrev:
> [...]
> en gammel en fra stofanet, og den virker ikke særlig godt efter min mening..
> Er der en liste med TDC venlige man kan bruge?

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36547

reg