Bundle forbindelser ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-03 12:28

Er der nogen her der ved om det ville være muligt at "bundle" 2 faste
forbindelser ?
Jeg har nu Telia og inden for kort tid får vi "bredbånd" i ejendommen
medregnet i huslejen (vi kan ikke vælge fra).
Min 2Mbit fra Telia vil jeg nu ikke undvære til fordel for de 256 vi får nu
men jeg vil jo gerne udnytte det som jeg
_skal_ betale for.

Kører Windows.

Mvh. Allan

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-03-03 13:12

"Allan Møller" <Jegerikkesåvildmedspamsåsvarigruppen> wrote in

> [...]
> Min 2Mbit fra Telia vil jeg nu ikke undvære til fordel for de 256 vi
> får nu men jeg vil jo gerne udnytte det som jeg

Det er ikke at bundle, men du kan sætte 2 netkort i den maskine og på den
måde anvende begge forbindelser til forskellige ting.

Du kan også købe en router som har 2 WAN porte, og anvende den til at give
dig hele den båndbredde du får på de 2 WAN porte tilsammen. Jeg mener at
blandt andet Longshine har en sådan i den billige ende, og der må findes
andre også.

flemming

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-03 13:34

> Det er ikke at bundle, men du kan sætte 2 netkort i den maskine og på den
> måde anvende begge forbindelser til forskellige ting.

Men ikke begge forbindelser samtidig ? Altså eks. den ene downloader den
anden surfer jeg med ?

> [...]
> dig hele den båndbredde du får på de 2 WAN porte tilsammen. Jeg mener at
> blandt andet Longshine har en sådan i den billige ende, og der må findes

Ifølge edbpriser 1695 - ikke just billigt men det var måske værd at
overveje.

Mvh. Allan

Fra : Per

Dato : 13-03-03 13:45

> Ifølge edbpriser 1695 - ikke just billigt men det var måske værd at
> overveje.

Jeg tror ikke du får den billigere.

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 13-03-03 14:22

"Per" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> Jeg tror ikke du får den billigere.

Jeg mener at danbit har en der rimelig billig.

Svend

Fra : Martin

Dato : 13-03-03 20:30

Med en linux box skulle det kunne lade sig gøre, jeg har ikke så meget
forstand på linux, men er stødt på informationer der måske kan hjælpe dig.

Check dette link:
http://www.lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

Fra : Kas.

Dato : 27-03-03 08:43

Men hvis du er klar på at smide nogle penge til en (synes jeg) ret så lækker
router, der kan bundle, så se denne:
http://www.nexland.com/products/product.cfm?id=4

Kasper