P4PE HDD LED, hvor skal den sidde !!!
Fra : Tim P

Dato : 13-03-03 22:55

Jeg har lige fået mig et lille lægger P4PE og sidder lige nu og venter på
at min nye Segate 80GB disk bliver formateret GAAAAAAAB, til sagen.

Jeg kan ikke lige se nogen steder hvor man skal tilslutte sin Harddisk LED
på bundkorted, er det bare mig eller mangler den info i vejledningen, hvor
skal man tilslutte den ?

Tak for Hjælpen

ODB

Fra : Uni Bull

Dato : 14-03-03 00:25

Tim P wrote:
> Jeg kan ikke lige se nogen steder hvor man skal tilslutte sin
> Harddisk LED på bundkorted, er det bare mig eller mangler den info i
> vejledningen, hvor skal man tilslutte den ?

Stikket skal sidde nederst til højre, lige til venstre for de andre stik
(reset-knap, power-knap mv)
--
Uni Bull
København K

Fra : ODB

Dato : 14-03-03 01:51

Nu køre jeg på mit nye P4PE :)

Man kan da ikke sætte det til nogen steder hvor du skriver, der er ikke
plads !!!

Er det ikke rigtig at der mangler noget dokumentation på det i manualen ?

Tak For hjælpen

ODB

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-03-03 04:53

"ODB" <ODB@FejlVibeholmFejl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plads !!!
>
> Er det ikke rigtig at der mangler noget dokumentation på det i manualen ?

Hejsa,
chapter 2: Hardware Information

side 2-18 IDE_LED ;C)
Hygge
Martin

Fra : Tim P

Dato : 14-03-03 08:31

Jeg undskylder, der er ingen undskyldning.

:-¤

ODB

Fra : Uni Bull

Dato : 14-03-03 16:43

ODB wrote:
> Man kan da ikke sætte det til nogen steder hvor du skriver, der er
> ikke plads !!!

Nå...?? Kig en gang ekstra....

> Er det ikke rigtig at der mangler noget dokumentation på det i
> manualen ?

Nej.