ASP-foredrag
Fra : sannev@post4.tele.dk

Dato : 18-03-01 21:19

Er der nogen der har hørt det ASP-foredrag som Michell Cronberg har afholdt
på en del edb-skoler rundt omkring i landet? Er det godt? Han er i Vejle i
næste uge, og jeg vil gerne høre det, men jeg ved ikke om min viden om
programmering er stor nok. På Samdata's sider står der at man skal have en
vis erfaring!

Mvh
Sanne

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email abuse@newsone.net

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-03-01 23:04

<sannev@post4.tele.dk> wrote
> [...]
> næste uge, og jeg vil gerne høre det, men jeg ved ikke om min viden om
> programmering er stor nok. På Samdata's sider står der at man skal have en

Fordraget indeholder bl.a. disse punkter så mon ikke det er for næsten alle
der kender lidt til HTML:

- Kort om HTML og HTTP
- Introduktion til VBS

--