ASUS P4T533 - Promise 20276 FastTrak133 Li~
Fra : Loppefaaret

Dato : 12-03-03 19:21

Hej!

Har et større problem med at få min maskine til at boote fra min RAID
controller...

jeg har sat 2 ens diske på RAIDen...
jeg har bygget et stripping RAID array 0...
MEN, det er ikke mærket med en *... så det er ikke bootable...
og jeg har prøvet at boote fra skidtet, men den vil ikke!
hvordan får jeg lavet mit stripping RAID 0 array bootable?

som det er ligenu, skal jeg boote på et eller andet end min RAID...
som f.eks. at sætte min hjemmelavet bootable win2kCD i, boot på den, og så
fortryde og gå videre til mit win2k på harddisken... eller boote på en
emergency disk, og så gå videre til win2k... eller have en harddisk extra på
den "normale" IDE0 controller, så jeg har NTLDR / NTDETECT / BOOT.INI på den
normale IDE0(C:), men win2k på D:... jeg vil meget gerne kunne boote fra mit
RAID, og ikke være afhængig af en alternativ boot disc/CD/floppy...

hvordan får jeg mærket mit RAID 0 stripping array med den * så jeg kan boote
fra det ??... på forhånd utrolige mange tak ;)

/Loppe