Halvdød PC
Fra : Bo Krag

Dato : 13-03-03 21:57

Hej NG
Har en gammel Olivetti 150Mz, som jeg gerne ville have til at køre netværk
med min anden PC.
Sådan at ungerne kunne komme på internettet.
Ved et uheld kom jeg til at tilslutte netkablet til den forkerte port i ADSL
modemet (ATM port).
Olivettien frøs.
Jeg genstartede og den tæller ram og viser de forskellige hardware.
Så nu til sagen: lige før den skal til at skrive:starter win95
(den skriver det ikke!)
Står der istedet:
EDO DRAM Present
"NTLDR is missing
press any key to restart!"
Så kan jeg ikke komme videre.!
Har prøvet at sætte en anden HD.i.(med win install.)
Men det er det samme.
Hvad mon NTLDR er for noget.?
Håber der er nogen der kan hjælpe.!!

MVH.
Bo

Fra : Klaus

Dato : 13-03-03 22:06

> Hvad mon NTLDR er for noget.?
> Håber der er nogen der kan hjælpe.!!

NTLoader - starter "program" til WindowsNT XP.
Klaus

Fra : Bo Krag

Dato : 13-03-03 22:16

Du har ret.
Havde glemt at tage inst.disketten til netkortet ud af drevet. Pinligt
sorry. (((

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 13-03-03 22:49

Bo Krag wrote:
> Du har ret.
> Havde glemt at tage inst.disketten til netkortet ud af drevet. Pinligt
> sorry. (((

LOL

mvh Søren

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-03 23:12

Bo Krag wrote:
> Du har ret.
> Havde glemt at tage inst.disketten til netkortet ud af drevet. Pinligt
> sorry. (((

Ja, det kan ske for selv den bedste sekretær

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>