Diverse PC dele til salg
Fra : Jesper - DJ

Dato : 13-03-03 18:41

Følgende er til salg..
Alle dele befinder sig i Aabenraa, men kan sendes

Billeder kan fremskaffes.
Hvad det koster... det finder vi ud af..

1stk 256MB Ram PC100 SODIMM til bærbar
1stk Internt ZIP drev 3½" med 5/4 converter
1stk 3Com Etherlink 10Mbit BNC/AUI Ethernet kort
1stk Ati Race 2C AGP 8MB 3D grafikkort
1stk Intern HP 4/8GB DAT Backup streamer SCSI2
3stk Extern HP 4/8GB DAT Backup streamer SCSI2
1stk Intern HP 20/40GB DAT Backup streamer SCSI2
1stk Intern 30/60GB SLR Backup streamer SCSI2
1stk 3½" HDD Bay IDE33 Brugt
1stk 3½" HDD Bay IDE33 Nyt
1stk Creative SB16PCI Lydkort
2stk Printerswitch kobler 4 PC´er til en printer (Autosense)
1stk SIS 6326 4MB grafikkort m. TV out AGP
2stk Extern SCSI kabinet
5stk Compaq 2-DH Smart Array SCSI controllere
1stk Compaq 2-SL Smart Array SCSI controllere
1stk Compaq 221 Smart Array SCSI controllere
1stk Intel Pro 100+ 10/100 MBit PCI Ethernet kort
5stk 24x slot in CDRom drev
3stk Pentium 2-266Mhz
1stk Pentium 2-300Mhz
1stk ATX kabinet uden PSU
1stk LVD SCSI Adaptec AHA-3960D
4stk 24speed slot inn CDRom drev
1stk 3Com 3C905 10/100MBit netkort
1stk Intel Pro 100+ 10/100MBit netkort
4stk 120mm kabinet/PSU blæsere. m. temp sensor
8stk 90mm kabinet/PSU blæsere. m. temp sensor
1stk 80mm kabinet/PSU blæsere.
4stk 60mm kabinet/PSU/CPU blæsere.
2stk 50mm kabinet/PSU/CPU blæsere.
1stk 40mm kabinet/PSU/CPU blæsere.

Fra : Gevaldi

Dato : 13-03-03 19:00

Jesper - DJ skrev:
> Følgende er til salg..

[Snipped bla bla bla]

Dettte er ikke en køb/salg gruppe, så
prøv med dk.marked.privat.edb i stedet
for.

Slet venligst dit indlæg her i gruppen, og
læs så http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Jesper - DJ

Dato : 13-03-03 19:55

Sorry.. mig der var for hurtig...

Fra : thomasjacobsen

Dato : 24-04-03 07:48

Printerswitch kunne jeg måske bruge.. pris ?
Hilsen Thomas / tj@person.dk

http://www.kandu.dk/