Lydkort brummer
Fra : Bent Grin

Dato : 13-03-03 17:19

Jeg har netop fået et par dejlige Altec Lansing højttalere.

Problemet er, at de brummer. Eller rettere, når de er sat til computeren
brummer de, men så snart man tager stikket ud, brummer de ikke længere. Er
det lydkortet det er galt med? Jeg har prøvet med et gammel AWE 64 lydkort,
men det brummer stadig. Skal der nogle ferritstave til eller hvad?

Jeg har et ledningekaos bag ved computeren, så det kunne måske være det? Men
jeg tror det ikke. Jeg satte min discman til mens ledningerne lå som
normalt, og der var ingen brummen.

Hvad er galt? Og hvad kan jeg gøre?

Mvh Bent

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-03-03 18:08

Bent Grin wrote:
> [...]
> det? Men jeg tror det ikke. Jeg satte min discman til mens
> ledningerne lå som normalt, og der var ingen brummen.

Du kan prøve at spørge i news:dk.teknik.lyd

-Sune

Fra : Bent Grin

Dato : 13-03-03 18:23

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve at spørge i news:dk.teknik.lyd

Oki. Tænkte bare at det måske var mere computerrelateret.

Prøver der. Takker.

Mvh Bent