er der nogen der vil passe mig?
Fra : Aplepie

Dato : 18-03-01 19:00

Hej!
Jeg hedder Betty, og er en lillenordbagge på ca. 130 i stg.
Jeg søger en, som vil nusse, strigle, ride mig og evt. muge ud hos mig af og
til.
Jeg er rolig i stalden og i trafikken, og elsker en tur i skoven. (hvis jeg
er alene på tur, kan jeg dog godt finde på at vende om, men hvis jeg bliver
bedt om at opføre mig ordentligt, gør jeg det :)
Dressur er ikke min stærke side, og jeg er heller ikke nogen super springer,
men jeg kan godt tage et lille spring.
Din alder og erfaring er underordnet, for jeg elsker børn, og skal nok passe
på dig, hvis du ikke er så gammel (jeg har før taget mig af børn på 4-6 år)
Hvis du har lyst til at passe mig, kan jeg næsten blive din, for min ejer
har en stor hest, som hun rider på, så hun har ikke så meget tid til mig.
Jeg bor 3 km. uden for Brædstrup i noget der hedder Davding. (Det er ikke så
langt fra rideskolen)
Hvis du er interesseret kan du kontakte min ejer på e-mail:
mialykke@wanadoo.dk
Venlig hilsen Betty