Jarbüll in Jütland
Fra : H L Idestrup

Dato : 02-03-03 22:42

Mon nogen kan gennemskue, hvad dette er for et sted?

Året er 1849 og det er en udlagt barnefader, der ifølge en Sydslesvigsk
kirkebog har sin bopæl på dette mystiske sted.

Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Henriette Idestrup (www.idestrup.dk)

Fra : Bodil Madsen

Dato : 03-03-03 08:07

Et forslag kunne være Kjærbøl, Farup sogn, Ribe herred.
Mvh
Bodil Madsen

Fra : H L Idestrup

Dato : 03-03-03 20:59

Tak for svaret. Jeg prøver at kigge det pågældende sted.