Foldbaden i Aalborg
Fra : Arne Nielsen

Dato : 01-03-03 21:01

Jeg har et postkort, der er omkring 100 år gammelt, og på det er
afbildet en plads og et par bygninger. På billedet står: Foldbaden Aalborg.

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

Se billedet i dk. binaer.historie

Venlig hilsen
Arne Nielsen

Fra : Ole Munk

Dato : 01-03-03 21:22

> [...]
Aalborg.

> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

Det er ikke Foldbaden, men derimod Toldboden. Den ligger der endnu.

mvh Ole
--
E-mail: ole@ole-munk.dk
Hjemmeside: www.ole-munk.dk

Fra : Anker Eriksen

Dato : 01-03-03 22:31

Ja, den er endnu.
Da skattevæsnet lige er flyttet ud af bygningen, har Aalborg kommune den
tilsalg for vistnok ca. 6,5 mill.kr.
mvh
Anker

Fra : Irene Paarmann

Dato : 02-03-03 19:40

Fra : Irene Paarmann

Dato : 02-03-03 19:41

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Arne Nielsen
> Billedet forestiller Toldboden i Aalborg.
Venlig hilsen
Irene Paarmann

Fra : Arne Nielsen

Dato : 02-03-03 21:18

Mange tak til alle for oplysningerne.
Når det er Toldboden, hvorfor står der mon så i postkortets øverste
venstre hjørne: Foldbaden? Jeg gætter på. at det er en trykfejl, eller
at postkortet er trykt i udlandet.

Venlig hilsen
Arne Nielsen