film med gamle danske husdyr
Fra : Hans Nørgaard

Dato : 23-02-03 21:40

I nogen tid har jeg haft under overvejelse at der egentlig burde
produceres en film om vore gamle husdyrracer fra fjerkræ, får, geder,
kvæg og heste. Og det er min formodning, at mange lokale sognefilm
indeholder scener hvori der også optræder husdyr.
Jeg har luftet ideen overfor filmproducent Hans Wessing og familien
Benzon på Oregård, som har en stor folkloristisk viden om danske
husdyrracer.
Hvis nogen har kendskab til sognefilm o.a. hvori der vises husdyr, ville
jeg gerne ha et praj for at få et indtryk om et sådant filmprojekt nu
også er realistisk
mvh
Hans