Mette Ørnberg
Fra : Elo Andersen

Dato : 11-03-03 17:14

Hej,
er der nogen der kender forældrene til Mette Elise Elisabeth Ørnberg, født
ca 1821 i København.

Venlig hilsen
Elo Andersen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 11-03-03 20:28

"Elo Andersen" <elo@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> er der nogen der kender forældrene til Mette Elise Elisabeth Ørnberg, født
> ca 1821 i København.

Du kunne da prøve at kigge på dette par:

NICOLAI PETER ORNBERG
Male Family
Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:
Marriages:
Spouse: JOHANNE ANDERSDR Family
Marriage: 04 MAR 1814 Helligaands Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

Fundet på www.familysearch.org/

Mvh. Bodil.

Fra : Jan Wibrand

Dato : 13-03-03 21:20

Ja - det gør jeg. Altså kender til Mette Elisabeth Ørnberg.
Født 10. sept. og døbt 15. okt. 1919 i Frederiksberg Kirke
Jeg mener også at kende til hendes vielse - og til søsterens vielse.
Er selv ane af hendes broder: Laurits Andreas Peter Ørnberg.
Lad mig høre lidt til hvad du kunne tænke dig - eller ring 4345 1013.
Mvh - Jan Wibrand.
Jan@Wibrand.dk