Mosegaard
Fra : Aage Møller-Nielsen

Dato : 08-03-03 11:53

Er det mig der på mine gamle dage som oldefar er blevet sippet. Hvad i
alverden har spørgsmålet om Mosegårds legemsdele at gøre med slægtforskning
her i denne gruppe. Halvpornografiske udgydelser behold dem hjemme hos jer
selv

Aage Møller-Nielsen
Hasle Centervej 239,
9210 Århus V

Fra : Arne Feldborg

Dato : 08-03-03 12:21

"Aage Møller-Nielsen" <oldefar@post6.tele.dk> skrev 08 Mar 2003 10:52:53
GMT

>Er det mig der på mine gamle dage som oldefar er blevet sippet. Hvad i
>alverden har spørgsmålet om Mosegårds legemsdele at gøre med slægtforskning

Læs OSS'en og lad dette blive det sidste indlæg vedr. Mosegaard (dem han
selv skriver kan vi jo desværre ikke slippe for).
http://home25.inet.tele.dk/mosegaard/

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 08-03-03 16:42

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> Læs OSS'en og lad dette blive det sidste indlæg vedr. Mosegaard (dem han
> selv skriver kan vi jo desværre ikke slippe for).

Jo, det kan vi nu. Han er blevet meldt til ABUSE@telia.dk for sine indlæg og
hans konto hos denne
internet udbyder er lukket. Alle indlæg er - som man jo har gættet -skrevet
af ham selv. Denne mand
må leve et så uinteressant liv at ingen gider at beskæftige sig med ham.....
derfor er han nødt til at
opfinde sådanne pudsigheder som ingen gider læse (paradoksalt nok...) -

mvh
Martin

Fra : Michael Lund

Dato : 08-03-03 16:40

"Aage Møller-Nielsen" <oldefar@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slægtforskning
> her i denne gruppe. Halvpornografiske udgydelser behold dem hjemme hos

Ligesom dig er jeg også ret irriteret over hans konstante udgydelser der har
stået på med jævne mellemrum i mange år.

Jeg sendte en klage til udbyderen telia og har åbenbart ikke været den
eneste der har gjort dette. I dag modtog jeg følgende svar fra Telia:

"Til folk der har klaget Søren Mosegaards indlæg i de danske nyhedsgrupper

Tak for alle jeres abuse anmeldelser.

De indlæg der de seneste dage har været lavet i MANGE af de danske
nyhedsgrupper med titler som "Mosegaards penis" og "Kendt TV2-journalist
misbrugt af Mosegaard" har ikke overraskende været lavet af Søren Mosegaard
selv, men har ofte været indlagt under falske navne.

Vi har lukket Søren Mosegaard konto, og en af de følgende dage vil hans
telefonnummer også blive lukket på vores central så det ikke bliver muligt
for ham at oprette sig som kunde hos Telia igen.

Hvis i ser yderligere indlæg af denne type fra Mosegaard indlagt fra en ip
adresse som tilhører Telia vil vi meget gerne høre om det.

Hilsen
Peter
Abuse Handling / Telia Dk"

Så nu er det spændende hvor længe freden varer.

Mvh.
Michael lund

Fra : Bent Fleron

Dato : 09-03-03 01:20

Michael Lund wrote:

> [...]
> bliver muligt for ham at oprette sig som kunde hos Telia igen.
>
> Så nu er det spændende hvor længe freden varer.

Inden for den næste uges tid er han i gang igen, vær sikker på det,
formentlig via en anden ISP, måske endda via Telia, fordi den ene
afdeling sandsynligvis ikke ved hvad den anden foretager sig, sådan har
det kørt i adskillige år. Selvfølgelig skal man fortsætte med at klage,
men gøre det i stilhed (udenom usenet), han skal simpelthen ikke have
den tilfredsstillelse at se den store eksponering han vitterlig, og
desværre, får. Han skal simpelthen ties ihjel.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : PC Jensen

Dato : 09-03-03 16:42

Bent Fleron wrote:

> [...]
> den tilfredsstillelse at se den store eksponering han vitterlig, og
> desværre, får. Han skal simpelthen ties ihjel.

100% enig! Han er ikke den første af slagsen, jeg har set, og næppe den
sidste, men uden opmærksomhed visner de stille hen. Lad os enes om den
politik her i gruppen også og lade fremtidige indlæg stå hen i isnende
tavshed. Og det er så det sidste jeg vil sige re slagsen Mosegaard. :)

PC