Brødrene Jens og Christen Pedersen Spliid
Fra : erik

Dato : 07-03-03 22:07

Brødrene Jens og Christen Pedersen Spliid begge borgere i Randers primo 1600.
Er der nogen der kender til deres far Peder?
og til Christen's efterslægt?
og er der nogen der kender til Spliid-efterslægt efter personkredsen omkring
"heksen" Maren Thomasdatter??

--
Erik R Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 27-03-03 10:38

Der findes en bog om Maren Spliid, der blev brændt som heks i Ribe. Den er
så vidt jeg ved skrevet af en mand, der også hed Spliid. Ribe bibliotek
havde ihvertfald bogen sidst i 70erne.

M.v.h.
Ove Kronborg