Afgangsliste, Hejls sogn
Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 05-03-03 20:01

Ifølge tilgangslisten i kirkebogen for Kollerup sogn i Tørrild herred ankom Jens Krogh og hustruen Maren fra Hejls den 4. august 1837.

Er der en venlig sjæl den kan "slå op" i kirkebogen for Hejls sogn i Nr. Tyrstrup herred og finde dem i afgangslisten ?

På forhånd tak.

Frede Haahr Nielsen

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 06-03-03 00:38

"Frede Haahr Nielsen" skrev i en meddelelse Ifølge tilgangslisten i
[...]

Jeg har været i Hejls kirkebog, men kan kun finde afgangslister for
1867-1875 og det hjælper dig jo ikke meget, men har du andre datoer på
personerne?? så jeg måske kan finde dem på anden måde i kirkebogen, evt.
fødsel eller vielse eller børn??

Venligst

--
Jytte Frank Dekov
Munkebjergvej 102 DK-2770 Kastrup

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 06-03-03 23:59

"Jytte Frank Dekov" skrev i en meddelelse >

> [...]
> 1867-1875 og det hjælper dig jo ikke meget, men har du andre datoer på
> personerne?? så jeg måske kan finde dem på anden måde i kirkebogen, evt.

Undskyld, men i den sene nattetime var jeg åbenbart for søvnig og fik
blandet Vejstrup sogn ind i dette.Jeg har ikke Hejls sogn for tidsrummet
1867-1875. (
Venligst Jytte Frank Dekov

Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 07-03-03 19:13

Tak for svaret, Jytte.

Jeg har nogle få yderligere oplysninger, som jeg én af de kommende dage gerne vil ha' lov at sende dig i en mail.

venlig hilsen

Frede Haahr Nielsen

Fra : Grete og Hans J. Hjo~

Dato : 06-03-03 16:50

Hej
Jeg har en del Krogher i Hejls sogn, også en jens Christensen Krog, men han
er født i 1825, så ham kan du ikke bruge, men måske er der andre. skal vi
udveksle oplysninger?
Hans-Jørgen
Frede Haahr Nielsen <fhn@postman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vQr9a.112284$Hl6.10229916@news010.worldonline.dk...

Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 07-03-03 19:17

Grete og Hans J. Hjort" <gohhjort@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e676d1c$0$42631$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> er født i 1825, så ham kan du ikke bruge, men måske er der andre. skal vi

"Min" Jens Krogh, som i 1837 flyttede til Kollerup, er iflg. fkt. 1845 for Kollerup født i København, og jeg har ingen oplysninger, som tyder på, at han har tilknytning til andre Krogh´er i Hejls, desværre.

mvh

Frede Haahr Nielsen