Import af filer fra FT1801-cd'en til WinKi~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 05-03-03 13:41

Kan man importere datafilerne fra 1801-cd'en? Filerne er
tilsyneladende i cvs-format, der snildt kan åbnes i Excel, men jeg kan
ikke finde ud af at importere dem i WinKip.

Har nogen et link til en brugsanvisning eller et godt råd?
Jeg har fundet en fil WinKip Import på WinKip-siden, men den omtaler
ikek cvs-filer (eller også kan jeg bare ikke finde det).

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 05-03-03 14:59

Kirsten Bjorneboe <kirstenb@image.dk> skrev Wed, 05 Mar 2003 13:40:43
+0100

>Kan man importere datafilerne fra 1801-cd'en? Filerne er
>tilsyneladende i cvs-format, der snildt kan åbnes i Excel, men jeg kan
>ikke finde ud af at importere dem i WinKip.

Jeg ved ikke lige om der findes en nemmere måde, men du kan ihvertfald
gøre som følger:

Start det program der ligger på 1801 cd-en, vælg en tælling og brug
funktionen "Til WinKip". Herfra gemmer du filen et sted hvor du kan
finde den igen feks. C:\Dokumenter.

I WinKip bruger så "Import" -> "tekstfil" -> "Indstil".
Under "indstil" skal du fjerne de to flueben øverst i skemaet, og nu kan
du så importere den fil du tidligere har gemt fra cd-en.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 05-03-03 15:02

On Wed, 05 Mar 2003 14:58:58 +0100, Arne Feldborg
<feldborg@haunstrup.dk> wrote:

>Start det program der ligger på 1801 cd-en, vælg en tælling og brug
>funktionen "Til WinKip". Herfra gemmer du filen et sted hvor du kan
>finde den igen feks. C:\Dokumenter.

Tak! Jeg var ikke klar over omvejen via cd'ens program. Helt fint. Jeg
prøver.

Venlig hilsen
Kirsten
--