Heri Sogn ?
Fra : Hugh Watkins

Dato : 04-03-03 22:17

bar et taste fejl

det virke godt men langsomt

"under angreb"

Je pøv Indtastningsnr: C1156

ingang

fra Krabsnen link http://ddd.dda.dk/asp/oversigt.asp?Amt=alle&herred=&sogn=Karby&kilde=&indtastningsnr=

STOR TAK alle samme

Hugh W

Udtræk fra DDD

Amt : thisted 1845

Retur til søgeside

1 post(er) opfylder søgekriterium
Kilde: FT-1845
Navn: Christen Nørgaard Christensen Køn: M
Alder: 1 Civilstand: Ugift
Erhverv: Deres barn
Fødested: Heri sognet
Sogn: Karby Herred: Morsø Sønder
Amt: Thisted Stednavn: Torp Bye
Husstands-/familienr: 5.3 Matr.nr/adresse: Et huus
Antal familier/hus: 4
Indtastningsnr: C1156 Løbenr.: 360

--
http://www.genealogi.co.uk my home page

http://news.fu-berlin.de/ - usenet news service

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-03-03 23:47

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> skrev Tue, 4 Mar 2003
21:16:40 -0000

>1 post(er) opfylder søgekriterium
> Kilde: FT-1845
> Navn: Christen Nørgaard Christensen Køn: M
> Alder: 1 Civilstand: Ugift
> Erhverv: Deres barn
> Fødested: Heri sognet

Heri sognet = Her i sognet = In this parish

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Hugh Watkins

Dato : 05-03-03 01:25

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> wrote

> Heri sognet = Her i sognet = In this parish

det ver klar

men "messy" håndarbejde

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 04-03-03 23:55

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> wrote in message news:b43556$1r0ag8$1@ID-71976.news.dfncis.de...
> bar et taste fejl

Chresten ellert Christian

Thisted, Morsø Sønder, Hvidbjerg, Vester Hvidberg Bye, , , 16, FT-1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Chresten Nørgaard, 31, Gift, Huusbonde, Bonde og Gaardbeboer,
Karen Pedersdatter, 29, Gift, Hans Kone, ,
Peder Chrestensen, 7, Ugift, Deres Børn, , <<<
Mariane Chrestensdatter, 3, Ugift, Deres Børn, ,
Nicolai Thomsen, 34, Ugift, Tienestefolk, ,
Niels Chrestensen, 26, Ugift, Tienestefolk, ,
Dorthe Stephansdatter, 38, Ugift, Tienestefolk, ,
Else Sørensdatter, 14, Ugift, Tienestefolk, ,
Chresten Madsen, 15, Ugift, Tienestefolk, ,

jeg har ham i Karby

Peder Christensen Nørgaard, 55, Gift, , Jordbruger og musikus, husfader, Hvidbjerg sogn, Thisted amt

Som jeg sige det mange gange der er iike nopget prik over "i"et

i gamle dansk handskrift ??

mvh

Hugh W