Niels Brun og Christina Biakos børns fødes~
Fra : Lisa Petersen, USA

Dato : 04-03-03 01:11

Hej gruppe.

Dette er den første gang jeg skriver en meddelelse her efter at have
fulgt jeres diskussionerne i flere måneder. Jeg søger efter mine
danske slægtninge siden 1981 og jeg har nogle problemer endnu.

Jeg søger efter følgende søskendes fødestedet. Deres forældre var
Niels Brun og Christina Biako.

Svend Brun, f. 25. apr 1864
Margrethe A. Brun, f. 8. jan 1866/1867
Henry N. Brun, f. 7. jan 1867
Catharine Brun, f. hvornår?

Min oldemor Margrethe Bruns yngste søn fortalte mig at hans mor, da
hun var en ung pige, samlede fangede fisk op fra net på "Fano" ("Fano"
på englesk, Fanø eller Fænø på dansk), men hun var ikke født på
"Fano." En anden efterkommer fortalte mig at familien kom fra
Færøerne. Jeg tror, at Niels Brun blev født i Fredericia i 1835. Jeg
har yderligere oplysninger om mine Brun slægtninge på min hjemmeside.

Jeg søger nogle oplysninger om Christine Biako, der døde kort efter
hendes børn blev født. Jeg vil også gerne i kontakt med Catharine
Bruns efterkommere. Catharine Brun angiveligt boede i København i
1907 da hendes far døde i Buffalo, New York.

På forhånd tak.

Lisa
ved Seattle, Washington, USA
lisap@kinquest.com