bøger sælges
Fra : Bodil Madsen

Dato : 26-02-03 22:55

Enten en ny reol eller ud med bøgerne. Jeg vælger at sælge dem, så andre kan
få glæde af dem.

Nedennævnte kr. 50,- pr. stk. + forsendelse

Åbenrå Bys Historie bd, 1, indtil 1720, Johan Hvidtfeldt og Peter Kr.
Iversen
Fra Adelsborg til Kongeslot, Hørsholms Historie indtil 1730
Hirschholm Slot 1730 – 1746
Bro og By – en folkebog om Holstebro
Land, By og Landbobank, Ringkjøbing Landbobank 1886 – 1986
Sejerø Sogns Historie
Dalby og Tureby Sognes Historie bd. 1
Seksten Århusrids
Laaland – min fødeø
Herning
Skjelskør før 1759, 1890, ( den er indbundet i en bog med flere bøger, som ”
Guldmagere i Danmark” 1906 og ”Hedebogen” 1909)
Det Danske Postvæsen 1624 – 1924
Gamle Jydske Tingsvidner ( 1400- 1500-tallet) af Oluf Nielsen

Nedennævnte kr. 20,- pr. stk. + evt. forsendelse

Danmarks Gamle Landskabslove med kirkelovene, 5. bind, hæfte 4 og 5
Danmarks Gamle Landskabslove med kirkelovene, 6. bind, hæfte 4 og 5
Begge vedr. Eriks Sjællandske Lov

Fredede Bygninger, fortegnelse 1964
Årsskrifter for Historisk Forening for Graasten by og egn årg. 1987 og 89
Den Danske Bonde 1788 – 1938 af Fridlev Skrubbeltrang
Herremand og Fæstebonde af Hans H. Fussing
Vore bedsteforældres tid
Godsarkiver Krenkerup, Registratur
Litteratur om Lolland-Falster i Centralbiblioteket Nykøbing Falster 1969
Kronologi af Herluf Nielsen

Samt diverse ældre turistforenings årbøger.

Personalhistorie:

En gammel præst fortæller, pastor Frederik Benedikt Møllers optegnelser
1832 – 1864
Præstegårdsliv, Minder fra gamle præstegårde
Theodor Wilhelm Oldenburg 1805 –1842, præst og salmedigter
Store Danske Personligheder Fra Knud den store til Chr. X
Nicolai Svendsen: Sønderjysk Skæbne – Et levnedsløb
Lunets Sønner, Kanonér Filskovs Bedrifter og Andre Sønderjyske Historier
Dagbogsnotater fra 1864
Frederich Bagger til Julskov
Ahnetavle for seks brødre Kindt
Lov og ret i Faxe herred
Ad sandede veje –en gammel hedebondes liv og minder af Marinus Langeland
Historisk Tidsskrift 12. række. Bind III. Hæfte 1-2 om bl.a. Henrik
Krummedige og Norge
Kirkehistoriske Samlinger 7. række bl.a. om ”bidrag til ærkebiskop Hans
Svanes historie
Mine erindringer af F. Hegermann-Lindencrone
Ribe Bispesæde 948 – 1948
Slesvigs Delte Bispedømme

Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 27-02-03 00:48

Hej Bodil.

Jeg har en bekendt som arbejder meget med dansk posthistorie og sender ham
straks en mail ang. dine bøger, men han ser den sikkert ikke førend i
morgen, så jeg vil lige høre om du evt. har solgt > Det Danske Postvæsen
1624 - 1924< hvis ikke, vil du så holde den tilbage indtil i morgen når han
har set mail og svaret ?

Jeg ved selvfølgelig ikke om han har den eller er interesseret.

Hilsen Jean

Fra : Birgitte Weber

Dato : 27-02-03 10:25

> Enten en ny reol eller ud med bøgerne. Jeg vælger at sælge dem, så andre
kan
> få glæde af dem.

Hej Bodil,

Hvis ikke de er solgte, vil jeg gerne købe disse to:

-Den Danske Bonde 1788 - 1938 af Fridlev Skrubbeltrang
-Herremand og Fæstebonde af Hans H. Fussing

Birgitte

Fra : Bodil Madsen

Dato : 27-02-03 10:48

De er solgt.
mvh
Bodil Madsen

Fra : Dorthe Skall

Dato : 27-02-03 22:44

Hej Bodil
Jeg skal lige forstå dig rigtigt er alle bøgerne solgt eller er det kun
nogle af dem? Ellers vil jeg gerne købe Åbenrå bys historie og Ribe
bispesæde.
MVH Dorthe Skall

Fra : Bodil Madsen

Dato : 28-02-03 09:18

Nej, de er ikke alle solgt, langt fra. Det var også et dårligt svar jeg gav
der.
Ribe Bispesæde er solgt.
Men ikke Åbenrå Bys Historie.

mvh
Bodil Madsen

Fra : Henning Christensen

Dato : 02-03-03 07:21

> [...]
så andre kan
> få glæde af dem.
>
> Nedennævnte kr. 50,- pr. stk. + forsendelse

Hej Bodil!
Hvis ovennævnte bog stadig er på lager, er jeg køber.
Venlig hilsen
Henning Christensen

Fra : Bodil Madsen

Dato : 02-03-03 09:29